Op de Whaleshares post van janine-ariane staat een foto van een vlinder. In mijn antwoord aan haar was ik op zoek gegaan naar foto's die ik ooit maakte in Argentiniƫ, meer bepaald in de omgeving van de watervallen van Iguazu.
Die liggen in het noorden aan de grens met Braziliƫ, en zij noemen het Foz De IguaƧu.
Toen dacht ik 'misschien moet ik die foto's wel delen met iedereen die ze wil zien...'
Niet alleen de watervallen zijn indrukwekkend, ook de dieren en planten zijn de moeite waard.
Kijk zelf maar:
Het dorpje "Puerto Iguazu" grenst niet alleen aan Braziliƫ, maar ook aan Paraguay.
Die bulderende watermassa was niet alleen oorverdovend, maar ook adembenemend mooi.
In de onmiddellijke omgeving heb ik ook een paar bijzondere diertjes gezien, en gefotografeerd.
Deze laatste foto vind ik zelf wel iets hebben... die vogels die verfrissing zoeken door in het opspattende water gevormde mist te vliegen. En dan die regenboog...
Hopelijk hadden jullie er wat aan(?). Jou mening kan je natuurlijk altijd kwijt in een comment hieronder.
Alvast bedankt om hier een kijkje te komen nemen.