54

bolgan

Bolgan
Cogito ergo Steem
Available
Used
Resource Credits
1,029 Followers
144 Following
Wrocław / Warszawa
June 13, 2017
bolgan
Polish HIVE
4y
RE: KTO KOCHA KOTY #1
Łatwiej byłoby spytać, kto ich nie kocha :D:D
$ 0.000
1
1
RE: "Pełen energii" Tak naprawdę odcinek 13
Zrobione ! :D
$ 0.000
0
RE: GŁOSOWANIE na "Najlepsze posty tagu #pl-travelfeed" #80
3pkt @wadera 2pkt @lindaz 1pkt @ptaku
$ 0.069
1
bolgan
Actifit
4y
RE: Mniej-więcej. Dzień ławeczkowy
Te falowce robią niezłe wrażenie, byłem tam, Gdańsk ma mega klimat tylko poza centrum się trzeba nachodzić bardzo bo jest rozległy.
$ 0.000
1
1
RE: Dominikana z plecakiem - #3 I gdzie te Karaiby ?
Super sprawa, również planuję wybrać się na Karaiby :D
$ 0.000
0
RE: "Pełen energii" Tak naprawdę odcinek 13
Koty zawsze spoko! Powiadomienia otrzymuję. Widze, że tutaj są one rozdzielone między rodzaje powiadomień, fajnie :)
$ 0.000
0
2
RE: "Pełen energii" Tak naprawdę odcinek 13
Heja :)
$ 0.000
0
RE: "Pełen energii" Tak naprawdę odcinek 13
Dziękuje za pomocne info! :D
$ 0.000
0
bolgan
polish
4y
RE: CZYTANIE TWARZY
Odkąd wróciłem do Polski naprawdę męczy mnie wlasnie to, że jesteśmy tak spętani konwenasami. Odzywczaiłem się od tego, że ludzie przechodzą koło siebie jak duchy, a zagadanie do obcej osoby postrzegane
$ 0.000
1
1
bolgan
Polish HIVE
4y
RE: Ostatnio przeczytałem #57 - "Zatoka świń" - Bożena Aksamit, Piotr Głuchowski
Ja obecnie czytam "Ludowa Historia Stanów Zjedonoczonych" Howarda Zinna, może też coś skrobnę, jak wreszcze przeczytam te 900 stron :d
$ 0.000
0
bolgan
Polish HIVE
4y
RE: "Uczta" Tak naprawdę odcinek 12
Dzieki wielkie ta tą radę, zrobiłem tak jak poradziłeś :D
$ 0.000
0
bolgan
Polish HIVE
4y
RE: "Uczta" Tak naprawdę odcinek 12
Heja! Dziekuje serdecznie za te cenne informacje, własnie napisałem kolejny post i zastosowałem się do Waszych rad!
$ 0.000
0
bolgan
Polish HIVE
4y
RE: Tak naprawdę Odcinek 9 "Foto Janusz"
Dzięki, jedzenie tam było przepyszne!
$ 0.000
0
RE: 18 new Hive Projects! 41 projects listed in total and counting!
Siema na nowej platformie :) Zbieramy się tutaj gdzieś, czy tak jak na Steemit pod tagiem polish?
$ 0.000
0
bolgan
polish
4y
RE: Hej, doszły mnie słuchy, że teraz będziemy tu urzędować, więc wrzucam nowy odcinek mojego Vloga
Heja, dzieki za radę, będę dodawał swoje sociale, ale jeszcze nie teraz :)
$ 0.000
0
bolgan
polish
6y
RE: Szanujmy przegranych i przegrane!
Zgadzam sie a juz w Ameryce looser to najwieksza obelga jest to temat na dlugi komentarz ale mam czas tylko na krotki koment bez przecinkow i kropek
$ 0.000
2
1
bolgan
presearch
6y
RE: Presearch Achieves 125,000 User Milestone
Great! Waiting for the project to hit mainstream, already had 480 pre from using the site. Good luck! Resteemed :)
$ 0.035
4
1
bolgan
pl-vlog
6y
RE: Dtube, dlive, vlogi itp.... nagrywanie filmów to nie takie proste.
Widziałem Luksmarkus twoj film jeden i był bardzo spoko, wiec nagrywaj;)
$ 0.000
0
bolgan
life
6y
RE: ff
You are from Israel?
$ 0.046
2
bolgan
dlive
6y
RE: HearthStone - WitchWood Expansion
podnieś mieczyk
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.