Hej, lad mig her for at introducere mig selv. Mit navn Rakasiwi. Jeg er en af eleverne på SMP N 10 Jakarta. Jeg er 15 år gammel nu og i december i morgen bliver jeg 16 år gammel. Min hobby er at være en kendt forsker som Einsten.
Jeg er et eneste barn i en lille familie, der bor i Jakarta. Min far arbejdede som fysiklærer, mens min mor arbejdede som kemi lærer. Siden barndommen fik jeg meget at lære om fysik og kemi fra mine forældre. Så jeg ved lidt om videnskaben, og hvis vennerne her vil lære, lad os lære sammen.
Det handler om en introduktion, jeg kan sige. Tak.