33

anina

Available
Used
Resource Credits
93 Followers
20 Following
January 7, 2018
anina
karpacz
6y
RE: Karpacz wczesną wiosną
Nie ma jak to śnieżna wiosna ;) Super film!
$ 0.000
1
1
anina
love
7y
RE: My Birthday 🎁
Happy Birthday! All the best for you !
$ 0.000
0
1
anina
polish
7y
RE: Lifehack. Masło
Mama mi zawsze mówiła, że masło, żeby było masłem musi mieć minimum 82% tłuszczu.
$ 0.000
2
1
anina
art
7y
RE: Day 1# My photo editing lessons
Trudno ocenić - oba zdjęcia są cudne !!
$ 0.000
0
anina
food
7y
RE: Chef's dishes, delivered to the house!
When I see this photo I want to go to kitchen and i want to have this "on live". But my table is empty :) look very very delicious
$ 0.000
0
RE: Petra miasto wykute w skale. Jeden z siedmiu nowych cudów świata.
Pięknie! Już wiem dlaczego, tak wszyscy chcą jechać do Petry :)
$ 0.000
1
1
anina
polish
7y
RE: deleted.
O taak! ten serial jest na mojej liście :)
$ 0.000
0
RE: Apteka Ziołowa SZCZYPIOREK / Herbal Pharmacy CHIVES by @dedarknes
Smak dzieciństwa - kanapka z masłem i ze szczypiorkiem :)
$ 0.000
0
1
anina
polish
7y
RE: Jazz na dwa fortepiany
Chętnie bym się wybrała na taki koncert. Byłam raz na pracy dyplomowej, że tak powiem Jazzowej, w Katowickiej Szkole Muzycznej... Od tego momentu uwielbiam Jazz ale przekonuje mnie on tylko na żywo :)
$ 0.000
1
1
anina
polish
7y
RE: Siedem Cudów Natury – Anglia 2018-19 [Zapraszam do śledzenia projektu!]
Super ! Będę obserwować. Ja w tym roku planuje Londyn, ale Cudami Świata jestem zainteresowana :)
$ 0.000
0
1
RE: Cześć Steemit! Opowiem Wam kilka słów o mnie!
Witamy na steemit! Piękne zdjęcia. Powodzenia
$ 0.000
0
anina
polish
7y
RE: Mamma Mia!
Również bardzo lubię ten film. Nawet nie wiedziałam, że będzie druga część :) Super! :)
$ 0.000
0
1
RE: Spicy Cajun Shrimp Crunchy Tacos - FOOD PHOTO SHOOT
Wow amazing recipe. I love shrimps. I have to do it. Thanks!
$ 0.000
0
1
anina
freiburg
7y
RE: freiburg • germany 🇩🇪
Beautiful :)
$ 0.000
1
1
RE: Postcard From Petra
Beautiful.
$ 0.000
0
1
RE: rujecie i polecacie? #netflix #seriale #series #bestoftheinternet #suggestion
Zapraszam do mnie :
$ 0.000
0
1
anina
travel
7y
RE: Egipt - czy to dobry kierunek na wakacje ?
Polecam :) i z tego co wiem lepiej poza sezonem :) bo tam i tak jest zaskakująco ciepło :)
$ 0.000
0
RE: Dziękuje - 100 osób mnie obserwuje! 🙌🏻
Brawo Ty :)
$ 0.000
1
RE: Najwyższa pora się przedstawić, a więc jestem....
Witamy na steemit :) Powodzenia ! I czekamy na wieści jak to jest z tym podwoziem Pendolino ;)
$ 0.000
1
1
anina
life
7y
RE: San Rafael's National Park, Chile
I love it!!!
$ 0.000
0

Follow, be first to know

Nothing found in comments.