Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
abdulrafay12
@abdulrafay12
35
Followers
223
Following
9
Follow
Email digest
Resource Credits
Available
Used
Created
2018-04-22 08:08
RSS Feed
Subscribe
Comments
Blog
Posts
Comments
Communities
Wallet
abdulrafay12
contest
8y
RE: Guess the name of the actress contest
Sammi Hanratty
$ 0.000
0
abdulrafay12
bird
8y
RE: Bird playing
bht hi piyara prinda ha lagta ha kisi snow wali ljaga per khel raha ha wo es ki khubsurti me ezafa kar rahi ha.
$ 0.000
0
1
abdulrafay12
baby
8y
RE: Baby care
bhi ap ko bht bht mubarik ho ap ko kis time howa ha ye baby.
abdulrafay12
baby
8y
RE: New born baby in zhob
cute sa baby kis ka ha?
abdulrafay12
home
8y
RE: ghr ki tameer jari
elivation es ki abi tak complete nai hoi ha es ka kam kab tak complete hone ka chance ha any idea about this.
abdulrafay12
mango
8y
RE: Mango day celebaration
per ak bat batao jitna piyara cake hota ha utna he fazool banaya gaya tha es ki cream maze ki nai the or zaeqa b ajeeb he taha.
abdulrafay12
mango
8y
RE: Mango day celebaration
ye function kis time howa ha mujhe b bula late yar mane ne b yaha join karna tha.
abdulrafay12
bitcoin
8y
RE: Bitcoin latest trend 07-08-2018
Bus intizar karo k kab tak ye high marta ha
abdulrafay12
bitcoin
8y
RE: Bitcoin latest trend 07-08-2018
ye selsala kafi arse se chal raha ha per ak chez zare ghor aha k agar yeahi selsila chalta raha to hum log profit kis time gain kare ge.
abdulrafay12
bitcoin
8y
RE: Bitcoin latest trend 07-08-2018
mujhe b asa he lag raha ha jase yw phele ak mazboot resistance support bana raha ha pher us k bad uper jane k chance ho rahe hain lekin yaha per ak bht bari game b ho rahi ha kuch patani kiya ho jae.
abdulrafay12
racks
8y
RE: EWS racks
en me se kuch ews ko khali pare howe hain kiya waja ha or kisis kisi system k to cpu b nazar nai a rahe hain.
abdulrafay12
bakra
8y
RE: Bakro ki amad
eid ki amad amad ha lagta ha bakro ki tiyaraiya ho rahi ha bakre dakhne gae the kiya?
abdulrafay12
green
8y
RE: pato ki bahar
Yar ab to bahar ka seson chala gaya hiwa ha ab to khiza ka mosam ane waka ha bus thora se wait karne ki zaroorat ha
abdulrafay12
ftuit
8y
RE: Name of fruits plz
es pic me mango or cherry mujhe nazar a rahi ha es shahid ye greeen color me lechi ha or patani ye glass me kya ha shahid shehad ha ap batato theak kaha k nahi
abdulrafay12
rice
8y
RE: Rice with Patato
kiya ho gaya ha bhi alo ha babo alo ka kat k design bane gae hain.
abdulrafay12
furniture
8y
RE: sofa set with table
sofe per lagta ha mat polich ki gai ha bht piyara lag raha ha. per ak bat batao es per jo seet cover laga howa ha wo bht light ha jis ki waja se gandaa hone ka bht katra ha.
abdulrafay12
office
8y
RE: Office in off time
Yar ye tum log kis time office se walis jate ho aj lagta ha bht jaldi walis javrahe ho
abdulrafay12
fruit
8y
RE: Ankuro ki bahar
waqaai ha to bht he maze dar per aj kal en ka rate bht ziyada uper howa howa ha per dil karta ha k khate hae jao.
abdulrafay12
bitcoin
8y
RE: Bitcoin ready to move upward soon
Ye nela colr ye show kar raha ha k ao price uper jane ka imkan ha
abdulrafay12
bitcoin
8y
RE: Bitcoin ready to move upward soon
Bhi jan wait karte raho acha ha
Older →