Zubli Zainordin Sedetik Sepetik Tunggu dan Lagi atau Masanya Sudah Time Steemians di Steemit

SHAH ALAM: 8hb Februari 2018. Khamis.
Zubli Zainordin
Reputation (54.6)
Day 106
Post Number # 464

Sebaris lirik lagu...

Dengan Cinta Ku Bina Istana, Kau Sentuh Runtuh Jadi Pusara.

Begitulah, Blogger seperti Saya hanya amalan Blogging dan apa yang Steemit Ganjari. Trading pula tambah pendapatan.

Semalam 12 Penasihat Blog ini bermesyuarat. Wah..! Saya tidak dipanggil ya.

Saya tahu sebab nya Mereka ingin menyusun Wallet saya supaya lebih selamat. Saya kata, tidak, Saya kata usah. Saya kata, jangan...

Sebabnya Wallet ini adalah timbunan tabungan untuk Ahli Keluarga, seandainya nanti Saya sudah tiada, ini SBD adalah hak Mereka.

Tetapi tinjauan 12 Penasihat ini leburan Simpanan Steemdollars sudah sampai ke angka hangus $ 50 SBD.

Begitulah... apa kan daya, ada hal yang di luar kawalan Steemians. Junaman sedang berlaku. Pasaran Fluctuating. Jika sebahagian tidak diselamatkan sekarang, malah serta-merta, mungkin berputih mata pula setelah sedaya usaha.

1rtrt.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center