sobre os seus sentimentos

Ese amor ás veces fai que as persoas esquecen todo. Porque o noso amor alivia todo o que temos. Para as mulleres amantes é mellor que ser amado. Non teñas demasiado que esperar a alguén que non nos ame necesariamente pero que acepta xente que xa nos ama polo que é. Amador pero non amado é como un deporte durante moito tempo para ser delgado pero o resultado non é delgado. Aprende a ama a ti mesmo antes de que ames a outras persoas.

Eu son un estudante de clase X. Sempre rexeitaba e ignoraba á persoa que me amaba, pero agora mesmo de cabeza para abaixo sempre ignoraba á persoa que amo.

Gústame aos meus compañeiros e ademais é o meu amigo íntimo, estiven bastante atrasado. O nome de esa cara é Nino un fillo espiritual. Gústame o mesmo que empezou desde o coñecido e mantivo amigos moi longos e, finalmente, me namorei de Gini.

Ah si, teño un amigo chamado Arum, el é o meu amigo de secundaria. Arum me e Nino foron amigos íntimos desde que entrou no instituto.

Un día vin a Arum mentres Nino estaba bromeando e eran moi familiares como unha cortesán. Sinceramente estou celosa, pero oculta a Arum.

Hai moito tempo que me canso tamén me gusta deste xeito. Para rematar, mudo para a mesma historia de Arum.

Amel está cada vez máis preto e Amel é difícil de superar a Nino. Amel pensa que Nino nunca se enamorará de Amel. Aínda que Amel xa sente así pero aínda loitou. Inconscientemente, Arum era tamén como Nino.

Amel sabe se Arum gusta de Nino. Amel non leu por casualidade o diario de Arum. Hai escrito Curhatan Arum sobre os seus sentimentos a Nino.

Despois de que Amel lea o diario de Arum, estaba decepcionado porque os seus propios amigos tamén lles gusta o mesmo tipo. Pero Amel pensa que o amor está chegando de súpeto para que ninguén teña dereito a gustar a Nino. Amel continúa loitando co corazón de Nino, aínda que espera pouco.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now