Stres için rahatlama teknikleri [Cointurk 19. Projesi] [lessismoring#0436]

Bilindiği üzere stres günümüzün en sinsi hastalıklarından biridir. İnsanlar bunun için psikologlara tonlarca para verip çözümler üretmeye çalışır.

Benim de okuduğum okul olsun bölümüm olsun aile ilişkilerim ve arkadaşlarımda aralarımdaki muhabbetler olsun çoğu stresli zamanlarım olmuştur. Ben bu stresli zamanlarda çizim yapmayı tercih ederim. Çizim yapmak küçüklükten beri en sevdiğim ve beni en rahatlatıcı aktiviteler arasında başı çekmektedir. Çizim kalemini elime aldığımda o an aklıma ne gelirse veya gözüm neyi görürse çizmeye başlarım. Benzesin veya benzemesin ou duygularımla düşüncelerimle de geliştirmeye çalışırım.

DQmXQ98sh1W12MuhGsNif1rFtmLtZuE1DmRL49a1wFj7fHs_1680x8400.jpg

Çizim yaparken kalemi özgürce sağa sola savurmam beni o an birşeyleri fazla düşünmemi engelliyor ve ona odaklanıyorum. Ona odaklanınca yoğun düşüncelere kapılmaksızın streslerimiz azaldığını hissetmek beni daha da rahatlatıyor ve bir nevi terapi gibi bunu sık sık yapıyorum.

İkinci olarak stresli zamanlarımda rahatlamak için alışveriş yapmak kadın olmamın da etkisiyle sanırım büyük etken ! Alışveriş yapınca ister istemez mutlu oluyoruz rahatlıyoruz. Sanki o harcadığımız paralar stresimizi atmamıza vesile oluyor. Her kadın gibi ben de alışveriş yapmaya bayılıyorum !

Benim bir sonraki proje için herkesin sokak hayvanlarının korunması ve onlara yardım edilmesi için neler yapılabilir adında bir yazı konusu belirlenmesidir. Belki sokakta yaşayan çaresiz hayvanlar için bir yardımımız , güzel fikirlerimiz ortya atılabilir !

@lessismoring

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now