İnkscape Mutfak Yapımı (Kitchen) Turkish Tutorial

Hello, Today I made the kitchen with the open source program Inkscape. I used the Inkscape program tools while I was designing the kitchen. I hope you will like it.

STEP1


Burada mutfağın tezgah kısmının ilk bölümünü yaptım. Bu bölümü yaparken "rectangle" aracını kullandım.

STEP2


Daha iyi görünüm elde etmek için belirgin bir çizgi çizerek ekleme yaptım.

STEP3


Bölümlerin birbirine uyum sağlaması için birbirine yakınlaştırdım. "Nodes aracı sayesinde perspektif bir görünüm sağladım.

STEP4


Mutfak tezgahının ayaklarını yapmak için "rectangle" aracını kullanarak dikey ve uzun bir dikdörtgen elde ettim.

STEP5


Elde ettiğim mutfak tezgahı ayağını ana nesneye sabitledim ve uyum sağladım.

STEP6


Mutfak üst raflarının düzeninin elde etmek için üst bölüme dikdörtgen ekleyerek mutfak dolaplarına zemin hazırladım. Sağ tarafta mutfak dolaplarını hazırlamış bulunmaktayım.

STEP7


Mutfak dolaplarını uygun yerlerine koyarak gerekli düzeni sağladım.

STEP8


Bu bölümde "rectangle" aracını kullanarak mutfak havalandırma bölümünü yaptım ve dolapların sağ altına yerleştirdim.

STEP9


Burada mutfak dolaplarının kapı tutmaçlarını yaptım. Bunları yaparken siyah rengi seçtim.

STEP10


Hazırladığım dolap kapısı kulplarını yerlerine ayarladım ve dolap kulplarını da yapmış oldum.

STEP11


Bu bölümde mutfak tezgahı altını biraz daha detaylandırarak "turuncu" rengini seçtim.

STEP12


Mutfa tezgahı altına çekmece yapmak için ekranın sağ tarafına hazırladığım çekmece dizaynlarını yerlerine koymak için planladım. Bunları yaparken "gri" rengini seçtim.

STEP13


Hazırladığım çekmeceleri tezgahın sol atına yerleştireerek aynı şekilde "siyah" renginde tutmaç ayarladım.

STEP14


Bu bölümde tezgahın alt orta bölümüne yerleştirmem için çöp kovası yaptım.

STEP15


Burada çöp kovasının rengini değiştirerek orta bölüme sabitledim.

STEP16

Son bölüm olarak hazırladığım musluk şeklini lavabonun üstüne sabitledim.

The End


Github Repository:https://github.com/inkscape/inkscape

Project Files: Google Drive



Posted on Utopian.io - Rewarding Open Source Contributors

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center