Для вас - гарне фото "подорож в Італії"

Сьогодні вирішила написати пост на українській мові, тому що такі правила в @ua-promoter. Нехай мене вибачать зарубіжні колеги, що без переводу. Кожен може перевести мій пост, адже є така можливість. Ініціатива @ua-promoter може дати Українському суспільству нове життя. Тому це буде моя підтримка української спільноти в Steemit.
Я прочитала як це працює, і від себе хотілося б додати декілька порад:

*Шодня, або щотижня публікувати статті зі звітом голосів. Це дасть додатковій прибуток для конвертації в SP.
*Не гидувати тегами, чим більше, тим краще.
*Обов'язково писати переклад.

Тепер мені хотілося б підтримати свого земляка @cranium (66), ось його слова, які він пише в своєму пості:

Бувають моменти, коли не хочеться писати опису до якоїсь фотографії. І це - саме такий момент. Переглядаючи фото, я просто захотів їм поділитися і нічого не писати під ним. З такої ідеї і народилася нова рубрика на моєму блозі. "Просто - гарне фото".

Отже, для вас - гарне фото.
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Залишайте свої думки в коментарях .

@banjo, @cleverbot піднімайте курс steem

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now