Дорама "Вінченцо"

Поки в мене ще не почалися екзамени, я маю час на перегляди серіалів. Про один із них я б хотіла зараз розповісти.

Vincenzo

vincenzo_.jpg
https://pin.it/2p6R1hm

Вже пройшла перша половина «Вінченцо», і тепер є багато чого сказати. Дорама обертається навколо італійського КОНСІЛЬЄРІ на ім'я Вінченцо Кассано (Сон Джун Кі), який працює на мафію. За цей час в сюжетній лінії відбулося багато. Ось декілька речей, які мені сподобалися в перших 10 серіях «Вінченцо».

  1. Сон Джун Кі

atty_cassano_vincenzo_on_twitter.jpg
https://pin.it/15xouB4

Його тут буде дуже багато. Кожен його вихід - це витвір мистецтва. Гра Сон Джун Кі в ролі Вінченцо ідеально задає тон і атмосферу історії. Від того, як він носить ці костюми-трійки, до того, як він розігрує захоплюючі бойові сцени.

tvn_on_twitter.jpg
https://pin.it/5oWte49

Той факт, що він навіть брав інтенсивні уроки італійської, щоб удосконалити особливий італійський діалект, вражає і заслуговує на повагу.

Атмосфера Італії - підходить йому і його персонажу і тільки додає гостроти драмі. Перші 10 епізодів дали чималу уявлення про його складний персонаж і протиріччях всередині.

2.Чон Йо Бін

У «Вінченцо» вона грає, здавалося б, безсердечного і дивакуватого юриста на ім'я Хон Ча Ен. Вона ексцентрична, і спочатку було непросто перейнятися до її характеру. Але пізніше Йо Бін з Вінченцо стають - супер командою!

image.png

3.Спецефекти

В першому епізоді були сцени з Вінченцо Кассано (Сон Джун Кі , фоном якого був пейзаж Італії. Від хитромудрої архітектури та величних виноградників мене також вразило місце зйомок шоу, і це змусило мене запитати себе: чи знімали вони до пандемії? Виявилось, що акторам не потрібно було їхати далеко, щоб відчути це італійське відчуття, тому що вони зробили це можливо виключно завдяки комп’ютерній графіці (CG)!
К-драми віками вражають нас своїми CG, але візуальні ефекти Вінченцо вище над іншими, через те, що вони виглядають шалено реалістично - це справді відчуття, ніби перевезли до Італії! Я маю на увазі, просто подивіться на це до і після знімків:

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

ТОЖ у двох словах, "Вінченцо" не слідує за відомими тропами к-драм. Написання є досить «реальним», тоді як повороти логічно пояснюються. Коли глядач занурюється далі в серіал, стосунки кожного персонажа та їх значення для Вінченцо Кассано без особливих зусиль знімаються. "Вінченцо" - це історія помсти, повільної романтики та плями насильства банди. Приголомшливі візуальні ефекти, першокласне виробництво та зоряний акторський склад лише роблять цей серіал захоплюючим.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency