Прогулянка новорічним Києвом

Вчора гуляв святковим Києвом.Почав прогулянку із Золотих Воріт. Потім пройшов на Софіївську площу. Софіївська площа дуже красиво прикрашена, там встановили ковзанку і велику гарну ялинку, взагалі відчувається дуже хороша святкова атмосфера.

photo_2021_12_31_06.20.16.jpeg

photo_2021_12_31_06.20.23.jpeg

Після цього пройшов через Михайлівську площу та спустився до Майдану. На Майдані ялинку не встановили. Але там також гарно.Я люблю гуляти новорічним містом, відчувати святкові настрої. Скрізь продають ялинки, все яскраве та красиве. Найбільше сподобалася мені в цій прогулянці як прикрасили оглядовий майданчик Кличка і арку Дружби народів, що знаходиться поруч.
photo_2021_12_31_06.32.42.jpeg

Маленькі будиночки під цією ялинкою увечері яскраво світяться. Я піду найближчим часом подивлюся ще раз цю ялинку в темний час.

Як завжди вид на Дніпро та Київ із оглядового майданчика приголомшливий. Звичайно взимку важко довго залишатися на майданчику і дивитись на чудовий вигляд, як я це робив улітку.Біля ялинки ще поставили конструкцію, з якою можна подивитися на Київ ще вище. Я піднявся вгору на неї і дійсно вигляд з неї ще красивіший, ніж з оглядового майданчика.

photo_2021_12_31_06.39.52.jpeg

photo_2021_12_31_06.46.05.jpeg

Ще встановили такі цікаві прозорі міхури

photo_2021_12_31_07.01.10.jpeg

Ось так вони виглядають зсередини

photo_2021_12_31_07.01.18.jpeg

Спустившись униз, я пройшов пішохідним мостом. Мене трохи здивувало те, що деякі крижини на Дніпрі зеленого кольору. Не знаю, від чого це. Можливо це залишки зелених водоростей, які розрослися влітку. Інших припущень я не маю. Друзі, якщо ви знаєте чому лід у Дніпрі зелений, будь ласка напишіть у коментарі про це.

photo_2021_12_31_06.52.22.jpeg

Я був дуже задоволений моєю маленькою прогулянкою Києвом. Наше місто дуже красиве у новорічний час і також Київ красиве як і завжди. Усім гарного настрою та з Новим роком!Слава Україні!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center