Токен біржи Kuna - KUN

Зараз майже кожна біржа має свій токен. Котрий так чи інакше використовується.
У токена KUN своя цікава історія - це був перший краудсейл серед усіх пострадянських держав ще у далекому 2015-му році!

А у 2016-му, вже після вдалого ІСО була запущена сама біржа


Знімок екрана 2022-08-04 о 20.04.59.png


Так ось, токен KUN
На сьогодні, на 4.08.22 загальна кількість токенів - 282 599 KUN

І з кожним місяцем їх стає все менше
Бо їх спалюють.

Біржа приймає за деякі свої послуги токен KUN
Після чого кожен місяць спалює те що отримала

Детальніше можна почитати на сайті самої біржи

А зараз саме цікаве - задумався я про токен, тоді, коли вирішив що починаючи від зараз, як раз час збирати собі крипто портфель.

Може вже дно, може воно ще попереду, але вже можна по трохи періодично покупати цікаві монети

Я про це подумав і через де який час в тг каналі новин біржи прийшло повідомлення що спалили чергові KUN токени:


IMAGE 2022-08-04 20:02:46.jpg


лінк на новину

Ого
Гарна ідея. Я і без того регулярно купляю токен по стратегії DCA.
Якщо коротко, це стратегія коли покупаєш актив для довгострокових інвестицій регулярно по будь якій ціні на якусь фіксовану суму. Наприклад кожну неділю на 100грн

Я почав так робити з біткоїном і ефіром через додаток KunaXO. А потім і сам токен теж додав у список. Зараз там 4 токена. Потім з'явився ще і DOGE ну то окрема історія і інвестиція для 7 річної дитини)

Повертаємось до KUN

Те що я його купляю як довгострокову інвестицію - це одне. Я його ще так буду 4 роки купляти ;)

А те що зараз криптозима і як раз час формувати коротко-середньостроковий портфель - це вже зовсім інше))

Глянув графік - такої ціни як зараз не було вже два роки!
Прям дуже дуже гарна ціна!

Ок, взяв трохи. Потім ще раз почитав про токен на сторінці біржи і помітив ось це:


Знімок екрана 2022-08-04 о 21.20.11.png


І взяв трохи ще та виставив відкладений ордер)

А ще в мене сьогодні оновився додаток Kuna)

Підсумую - ціна зараз огонь, кількість токенів кожен місяць зменшується, команда анонсує нові функції токена - не фінансова порада, але все гарно виглядає)

Тому взяв собі ще трохи та виставив ще відкладений ордер)

Біржа ТОП, мати її токен якщо я її користувач - гарна ідея. Як і для користування біржою, так і для інвестицій і зараз гарний момент для початку покупок.

Для "початку", бо на всю котлету брати не буду, буду брати частинами, щоб підібрати ще трохи, якщо піде ще нижче.

На цьому все, це не фінансова порада, просто кажу що побачив сам :)

Побачимось ;)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center