Жахлива дорога

20220222_213329.jpg

Привіт, як вам фотографія дороги?
Я по цій вулиці їзджу щодня на роботу і повертаючись додому. Ви бачите ями?
Це при тому, що дорогу на Залізничній синулого літа ремонтували клаптиковим методом. І що ми тепер маємо? Довжелезна вулиця, яка з'єднює два райони міста, і дві найдовші вулиці мого міста Городоцьку і Шевченка вся в ямах. Ми можемо розгледіти під асфальтом бруківку. От бачите бруківка є, а асфальту вже частково нема.

І знаєте чому я це пишу, бо мій автомобіль бажає ремонту від такої якості доріг. Я знаю, що є гірші і дуже гірші ями. Але їх ще можна об'їхати, а ці я не можу об'їхати, бо вони по-всюди. По всій площині цієї дороги.

Я бачила дороги закордоном, там такого нема, повірте. По селах асфальтовані доріжки. Люди ходять по рівних тротуарах, їздять по рівних дорогах. У них би був шок від цього безладу в автодорі. Можливо весною проведуть масштабні роботи по клаптиковому ремонту. Так, якщо б зробили один раз добре і на роки. То багато людей би позбавилися роботи, а ще багато людей позбавитись би грошей.
Цікаво скільки цього разу мені доведеться майстрові заплатити, щоб мені не тарахкотіло?

20220222_213338.jpg

20220222_213403.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center