Придбання сторіччя: кавомолка TIMEMORE Chestnut C

Вітаю свого читача!

Деякий час тому я розповідав, що трішки захопився кавовою тематикою, придбав чайничок для заварювання кави (moka pot), та, як потім виявилось — найголовніше, це не спосіб та пристрій для заварювання, а пристрій для помолу кавових зерен!

Розмір подрібнених частинок впливає як на смак, так і на міцність кави, а найпоширеніша проблема кавомолок — нерівномірне подрібнення зерен.

Весь цей час я використовував звичайний "фітнес" блендер. Загалом, я його купував для створення різноманітних смузі, але для подрібнення кавових зерен він теж згодиться — думав я, але це не так.

В той час, як спеціальні кавомолки мелють всі зерна до потрібного розміру, аж поки частинки подрібненої кави не падають через прогалини до контейнера — блендер хаотично б'є своїми лезами по зернах, та іноді бувало таке, що серед майже порошку з меленої кави я міг знайти ціле, неушкоджене зерно!

Це відбувається тому, що швидкість самого леза є різною в залежності від його дистанції до центру, адже все лезо робить повний оберт за конкретний час, але кінець леза мусить подолати більшу дистанцію, тому рухається швидше від тієї частини леза, котра знаходиться ближче до центру.
Така відмінність у швидкості впливає і на силу удару леза по зернах кави, тому одноманітності подрібнених частинок досягти досить складно.


image.png

Але досить про теорію...
Дана модель ( TIMEMORE Chestnut C ) коштувала мені приблизно 100 американських долярів. Мені дуже пощастило, що я помітив саме цю модель, адже до цього я планував купувати млинок майже за 200 долярів.
На жаль, в українських магазинах знайти її було зась, тому замовляти довелось на Amazon.
Я вже замовляв звідтам деякі речі, і для доставлення використовував сервіс Нової Пошти https://npshopping.com/

Я не мав жодних проблем користування даним сервісом. Доставлення прибуло з США до України всього за 4 дні. Ще два дні довелося почекати розмитнення, а далі, буквально в реальному часі я міг прослідкувати місце знаходження мого замовлення — це новий функціонал в додатку Нової Пошти — він показує на мапі, де знаходиться відправлення в певний момент часу. Вони навіть у вантажівки поклали GPS трекери, тому я міг спостерігати, як моє відправлення рухається дорогами Львова.

Коробка, в котрій знаходилась кавомолка, виглядала досить сучасно. В ній я знайшов не дуже потрібну інструкцію, сам млинок, ручку до нього, щіточку для чищення кавомолки та навіть зручний мішечок!

IMG_20200603_161152.jpg

Разом з ручкою кавомолка виглядає наступним чином.

IMG_20200603_161240.jpg

Налаштування ступеня помолу відбувається знизу кавомолки, та дозволяє подрібнювати каву як для еспресо (дуже дрібно), так і для пуровера (дуже крупно). Але для мого типу заварювання необхідно було зробити 16 кліків в сторону "coarse" після того, як було встановлено налаштування для найдрібнішого помолу.


IMG_20200603_161329.jpg

Також я не втримався та почав крутити все, що крутилось, після чого все розсипалось на декілька частин. Так я дізнався, що кавомолку можна розібрати 😂 (але зібрати її докупи було досить легко)

IMG_20200603_161750.jpg

Тепер щодо смаку кави...

Раніше, коли я молов каву блендером, я брав близько 25 г кави, але кожного разу отримував різний результат. Іноді кава була занадто гіркою, іноді недостатньо. Коли я готував дорожчу каву, котру я придбав в місцевому магазині, в котрому зерна власноруч обсмажують, то смак теж дуже різнився, від "водянистого", до просто гіркого, та навіть до кислючого, і настільки, що пити то було просто боляче!

Цього разу я використав 18 г кавових зерен, та результат перевершив все те, що я пив до цього моменту. Навіть 18 г вистачило, аби заварити міцну каву, котра не містить надмірної гіркоти!

Коли я спробував приготувати дорожчу каву, то я зміг відчути легку кислинку, але посмак був зовсім не кислий. Дана кава повинна була мати деяку ягідну кислинку, і це вказано в описі даної кави, і якщо у випадку з блендером вона нагадувала розсіл, то в цьому випадку її можна було пити з задоволенням, і не кривитись. Але я помітив, що навіть легка кислинка в каві мені не до вподоби.

На цю мить я приготував лише дві філіжанки кави використовуючи дану кавомолку, і в найближчому майбутньому я буду експериментувати як з налаштуваннями кавомолки, так і з кількістю та сортами кави.

В тому місцевому магазині, в котрому я купував дорожчу каву, цінові категорії приблизно 300 гривнів за 250 грамів кави певного сорту, але я попросив продати мені набір з кави різних сортів ( по 50 грамів кожного сорту ), і мені не відмовили, тому зовсім скоро я зможу смакувати каву чотирьох сортів, після чого, звісно, очікуйте мого звіту. 😉

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center