İlk Öpücük

11981_a_2176.gif
Uzunca aradan sonra bu tarz Türk filmi kalmadı derken bu filmle karşılaştım. Murat Yıldırım'ı görünce tamam dedim. Oyunculuğunu çok beğenmesem de izlediğim filmleri genelde aynı duyguları uyandırıyor bende. Açıkçası bu filmin önce izlediğim filmlerini izlediğime dayanarak, ona göre olmadığını düşünüyorum. Diğer etken ve asıl önemli etken Özge Gürel. Güzel aşık ve ama normal olmayan kadın tiplemesi her şekilde ona oturuyor.

Film bildiğimiz "50 İlk Öpücük". Türk versiyonu nasıl olur denilmiş ve çekilmiş. Fena olmamış. Puanlamam sonunda...

Dediğim gibi Murat Yıldırım bu filmin adamı olmasa da, kötü iş çıkarmamış. Özge Gürel ise (daha önce dizide izledim) standart bildiğimiz Özge Gürel. Bu filmde hafızasını her gün kaybeden Özge Gürel'i oynamış. Sanıyorum tipi ve sesi çok baskın geliyor olacak ki bende bu izlenimi yaratıyor.

Filme kesinlikle güzellik ve komiklik katan 2 karakter Sadi Celil Cengiz ve Barbaros Hayrettin. İkisi de kendi hallerinden farksız ama bence komikler.

Yabancı bir film uyarlaması olmasına rağmen, emek verildiği belli. İyi hissettirdi ve güldürdü de. Klasik bir romantik komedi tadında ilerlemesine rağmen, filmin yerli olduğunu hissettiren espriler tat katmış. "Alışmadık götte dondurma" ilk aklıma gelen. İzlerken konsantrasyonumu sağlamış olması büyük artı. Duygu yoğunluğunu nostaljik şarkılarla sağlarken film sayesinde keşfettiğim (daha önce dinlemiş gibi hissetsem de) Güliz Ayla'yı yanıma kar sayıyorum.

Kendini izlettirme (9/10)
Kendini iyi hissettirme (8/10)
Senaryo & Oyunculuk (7/10)
İyi duygular hissettirme (9/10)

Overall: 8/10

Ben şurdan izledim. https://bit.ly/2sYibe7

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center