DESTEK VE YARDIMLAŞMA YARIŞMASININ SONUÇLARI😃

source[/IMG]

Herkese merhaba arkadaşlar 😃
Yaklaşık bir hafta önce yayınlamış olduğum ödüllü destek yarışmamın sonuçlarını açıklamak üzere postumu hazırlıyorum.

Bir hafta önce başlattığım yarışma postuna beş kardeşimiz katılım sağladı. Hepsi birbirinden güzel yazılar paylaştılar. Benim gönlümde hepsi katıldıkları için birinci. Buradan katıldıkları için her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve sonuçları açıklıyorum.

Birinci olan kardeşimiz @pinarhanpolat.

Hem yazı içeriği hem de kendi elleri ile çizdiği tavşancığı harikaydı, steemitte yardımlaşmanın önemini güzel vurgularla değerlendirerek ilk sırada olmayı başardı.
Aşağıdaki linkten yazısını okuyabilirsiniz. Tebrik ediyorum.

https://steemit.com/tr/@pinarhanpolat/amami-tavsani-kuyudan-tek-basina-cikamaz

@ilkeryilmaz kardeşimiz yazısında komşuluk ilişkilerinden de bahsederek hem steemit hem gündelik hayattan örneklerle konuyu güzel bir şekilde irdelemiş.Katılımı için teşekkür ederim.
Aşağıdaki linkten yazısını okuyabilirsiniz.

https://steemit.com/tr/@ilkeryilmaz/steemitte-yardimlasma

@burakdogusoy kardeşimiz yardımlaşmanın önemini anlatan güzel yazısıyla, steemitte birlik olmanın önemini güzel bir şekilde anlatmış. Müzisyen kardeşimize başarılar dilerim.
Aşağıdaki linkten yazısını okuyabilirsiniz.

https://steemit.com/tr/@burakdogusoy/steemitte-yardimlasma

@omerbayrak kardeşimiz yazısında Zeynel Abidin'in güzel sözlerinden örnek vererek yardımlaşmayı açıklayan güzel yazısını keyifle okudum. Katılımı için teşekkür ederim.

Aşağıdaki linkten yazısını okuyabilirsiniz.

https://steemit.com/tr/@omerbayrak/bir-olalim-iri-olalim-diri-olalim-mevlana

@efsane60."Ekmeğini bölüşen kardeşlerdik" örneğini vererek güzel bir şekilde yardımlaşmanın önemini vurgulayan yazısına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Katılımı için teşekkür ederim.

https://steemit.com/tr/@efsane60/dayanisma-yardimlasma

Beş kardeşimizin katılımı ile gerçekleştirilen yarışma sonunda seçim yapmak o kadar zordu ki, ben sadece birinciyi seçebildim. Yazıların hepsi birbirinden güzel ve değerliydi. Benim için hepsi birinci...

Ödül 🏆 Dağıtımı😃

Birincimiz olan @pinarhanpolat kardeşimize 1 sbd, diğer dört kardeşimize 0.500 sbd ödülleri hesaplarına transfer edildi.

Katılan kardeşlerimizin hepsine çok teşekkür ediyorum. Katılım az da olsa ben her ay düzenli bu tarz postlar paylaşmaya devam edeceğim. Beni çok mutlu eden bir proje oldu. Düzenlediğim bu destek yarışması sayesinde hem tr tagına katkıda bulunulmasını teşvik etmiş oldum, hem de çok güzel insanlar tanıyıp, paylaşımlarını okuma fırsatı buldum.

Bu tür destek yarışmalarını herkesin yapmasını tavsiye ederim. Yeni kardeşler tanımak, yardımlaşmanın tadını çıkarmak çok güzel.

Eveeet bir yarışmanın daha sonuna geldik.
Kalın sağlıcakla güzel dostlar 🤗🤗🤗

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center