True story

"ဝဋ္​လည္​တတ္​တယ္​"



 
က >>

" ေရာ့...
အေမ ဒီမွာ ပုိက္ဆံ တစ္သိန္း "
( ကက 
က
ကက)

"ဘာလုပ္ဖုိ႕လဲ သမီး?"

"အေမအိမ္ ကုိခဏခဏ မလာပါနဲ႔…သမီးးက
သူမ်ားအိမ္မွာလာေနရတာ ေယာကၡမေတြ
အျမင္ၾကည္ေအာင္ေနရတယ္…"

"သမီးရယ္ အေမကပုိက္ဆံ လာေတာင္းတာ
မွမဟုတ္တာ အေမ့ေျမးေလးနဲ႔လဲ သမီးက
တစ္လေနလုိ႔ အိမ္တေခါက္မေရာက္ဘူး
အေမ့ေျမးေလးကုိလြမ္းလုိ႔ လာတာပါသမီး
ရယ္ သမီးအေဖကတားပါတယ္ အေမလဲ
နွစ္ပက္ေလာက္ေနမွတခါလာတာေလ သမီး
အေဖက လဲသူ႔သမီးနဲ႔ သူ႕ေျမးေလးကုိေတြ႕
ခ်င္ေနတာ ဒါေပမယ့္ သူမလုိက္ခ်င္လုိ႕
သမီးကုိလာလည္ဖုိ႔လဲေျပာလုိက္ပါတယ္္ကြယ္"

"သမီးသိပါတယ္ အေမတုိ႕ကုိလဲသမီးနွစ္လ
တခါေလာက္ လာတာပဲပုိက္ဆံလဲလာလာ
ေပးေနတာပဲ ကုိခုအေမျပန္ပါေတာ့သမီး
ေယာက္က်ားျပန္လာေတာ့မယ္ အေမ့ကုိ
ျမင္ရင္ သူအေမာမေျပပဲေနမယ္"

"အင္းပါသမီးရယ္ အေမေနာက္မလာေတာ့ပါ
ဘူး သမီးေတာ့လာလည္ပါေနာ္ အေမသြား
ေတာ့မယ္ ဖြားသြားေတာ့မယ္ေျမးလိမ္လိမ္
မာမာေနေနာ္ "(က က
 က)


(ကက က က က က က)

"ဘာေတြသေဘာက်ပီး လက္ခုပ္တီးးတာလဲ သမီးးေလး"

' က 
က က က
 က က 
 က  
 က  
က ကက"

(က်မပါးစပ္ဟ မလုိ႔ပဲရွိေသးသမီးေလးက
ကုန္းထပီးး )

ေမေမ…ေမေမ ေမေမ့အုိိင္တင္မီးလုပ္ျပမယ္ 
မီးလုပ္တာ ေမေမ့လုိေကာင္းလားၾကည့္ေပး
ေနာ္ …
(သမီးေလးက စားပြဲေပၚက သူ႕အဖြားကုိေပးထားတဲ့
ပုိက္ဆံ ထုပ္ေလးကုိ ေကာက္ယူပီးက်မေရွ့ မွာက်မ
လုပ္သလုိ လုိက္လုပ္ျပပါတယ္ အေမ ပုိက္ဆံမယူ
သြားးးပါလားးးက်မစဥ္းစားေနတုန္း)

ေမေမ မီးမီး လုပ္တာ ေကာင္းလားဟင္?

(က်မ သမီးေလး မင္းသမီးလုပ္တာ ဝါသနာ
ပါတယ္ ထင္ပီး သမီးကုိ ေမးလုိက္ပါတယ္ )

"က ကက
  
"

"  "

(က်မ အံ့ၾသသြားပါတယ္ သမီးေလးက
မင္းသမီးမလုပ္ခ်င္ပဲ ဘာလုိ႔ ဒါကုိ လုပ္ျပတာပါလိမ့္)

"က  က
 က  က
 က 
က ကကကက
က  က
က
က "

(သမီး စကားေတြက်မ ဆက္နားမေထာင္ရဲ
ေတာ့ပါ က်မမွားးပီ က်မ ေမေမ့ကုိ ေစာ္ကားမိလုိက္
ပီ က်မကုိ သမီးေလး အခုလုိ ေျပာေတာ့ က်မ က်မ
ဒီေလာက္ ခံစားသြားရရင္ အေမ ……အေမ အေမေရ
က်မ သမီးကုိ သတိမရေတာ့ပါဘူးး က်မမ်က္ရည္
ေတြၾကားကေန အိမ္ထဲ ကေျပးထြက္သြားမိတယ္
က်မ က်မ အေမ့ေနာက္ကုိ လုိက္တာပါ ……)

က်မ အေမ့ကုိ ေတြ႕ပါပီ အေမ လုိ႔က်မအၾကယ္ၾကီး
လွမ္းေအာ္ လုိက္မိတယ္ အေမလွည့္ၾကည့္လာတယ္
က်မ အေမ့နားကုိေျပးသြားေတာ့ ဟင္! အေမ အေမ
ငုိေနတယ္ ဟင့္အင္း က်မမွားးပီ က်မအေမ့ေရွ့မွာ
ဒူးးေထာက္ လုိ႔လက္အုပ္ခ်ီလုိက္ပါတယ္……)

"  က
  က
က  
ကက က 
 က
  က က
   "

"  က
 က  "

( ကက က ကက
က ကက
က ကကက)

က  က 
က က  ..

က က
 က
က
 က
က
  
  က  
 ကက
 
 
 က က က က က
 က
က
ကကက
ကက 
က
  

Credit to .......#
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now