Mutluluk gülüşümde saklı🙂🌹

VE YENİ BEN

Korkmuyorum artık yaşamaktan, nefes almaktan
Alabildiğince fazla yaşıyorum hayatımı
Nekadar günah varsa işliyorum
Bir yanımda gece, bir yanımda gündüz
Bir yanımda kış, bir yanımda yaz
İstediğimi yiyiyor istediğimi içiyorum
Kimseye kızmıyor gülüp geçiyorum
Hiç birşey vede hiç kimse umrumda değil
Zorumada gitmiyor artık yapılanlar
Kırılmıyor kalbim, kırılacak kalp kalmadı ki
Yürüyorum önüme bakmadan uçurum olsada
Umursamıyorum arkama bakmadan gidiyorum
Gidenlerin kim olduğunu bilmiyorum
Sevmiyorum artık, sevilmeyecek şeylere değer vermiyorum...

ÇiĞDeM BuLuT

Bende takmıyorum artık çekip gidenleri
Biliyorum çünkü benim değil kaybenin onların olduğunu
Seveni seviyor değer veriyorum
Mutlu olmak içinde bir neden beklemiyorum artık
Mutluluğun bir gülüşümde saklı olduğunuda biliyorum
Değer nedir bilip,sevgiyle kucaklayanlarla hayatımı yaşıyorum...

Zeynep Gül

5892e7f3cc64c8a912e2494a3ff77e08--neko-girl-cute-anime-girls-cute-kawaii.jpg
Resim

1514482881615.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center