KRAL TV'YE KİTLETEN ŞARKILAR

İnternetin yaygın olmadığı, youtube un henüz olmadığı dönemlerde nasıl müzik dinliyordunuz? Ben kral tv nin önüne geçer sevdiğim şarkıların çıkmasını beklerdim. Her yeni şarkıya geçiş büyük bir heyecan demekti benim icin. Hem de nasıl bir heyecan sanki şampiyonlar ligi kura çekimi. Nasılki şuan birçok sey bizi tatmin etmiyo çocukken de böyle ufak şeylerden kocaman heyecanlar duyulabiliyordu. Arkadaşımla sohbet ederken böyle birkac şarkı aklımıza geldi mirildandık bi. Dedim dedim şunu bi gönderi haline getireyim belki uc bes kisi de o mutlu günlere gider keyfi yerine gelir.Screenshot_20171223-133006_1.jpg

Sırf bu şarkıyı dinleyebilmek için Mahmut Tuncer Show'u Allah bilir kac kere bastan sona izledim. Günlük dozumu almazsam rahat edemezdim. Bu şarkı yüzünden kafamda DAĞ=JANDARMA olmuştu. Gerçekten psikolojim adina zor yıllar olmuş:)
Screenshot_20171223-132755_1.jpg

Daha aşkın "a" sından haberimin olmadığı yaşlarda hayal dünyamda "yüzünü bile görmek istemiyorum yoluma çıkmasan iyi olur" diyebilecek kadar kötü ayrıldığım bir sevgilim olmuştu. Napıosun Demet Abla denge menge bırakmamışsın o yillarda bizde
Screenshot_20171223-132931_1.jpg

Yaşadığın hayat bıkkınlık vermiş olacakki yeni bir aşk,yeni bir iş,yine gülecek bir neden ariyosun Sertab Abla. Tamam sen ariyosun da ben neden arıyorum yaşım daha 8. Şarkıyı o kadar benimsemişim ki kendime yeni bir ben ariyorum:)
Screenshot_20171223-133214_1.jpg

Saatlerce Mahmut Tuncer izliyor olduğum icin Mirkelam bana tam manasıyla kültür şoku yaşatmisti. Sound tamamen farkli, klip apayrı, halay çeken adamlar falan yok. Kafam epey karışsa da Mirkelami da kabullendim nihayetinde.Screenshot_20171223-133544_1.jpg

Bizim ülkede rock müzik genelde lisede dinlenmeye başlanır ama herifler öyle bir patlamıştı ki ilkokul 3 de dinlemek zorunda kaldık. Bildigimiz klasik rockçı kıyafetlerinden farklı bir tarzla süveterle çıktılar karşımıza. E haliyle bizde kendimiz gibi hissettik onlari bastik bağrimiza. Aaaaah ah arabada giderken az mı icimden klip cektim bu şarkıya:(Screenshot_20171223-132832_1.jpg

Henüz varlığımdan bir ya da iki senedir haberim var ama şarkı nasıl tesir ettiyse ilkokul 2 de evlenip çoluk çocuğa karisasim geliyodu..

Yazıyı begendiyseniz upvote esirgemeyelim :)) siz de unutamadıginiz bir şarkıyı aşağı yazarsaniz keyfimizi daha da artirmis oluruz :))

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now