Steemit Maceram [Cointurk 12. Projesi]

Hi anime.gif
Açıkçası internet üzerinde anonimliğe önem vermeye çalışan birisiyim. Bu yüzden kabaca kendimi tanıtmam gerekirse: Kaliteli film/dizi/anime izlemeyi, kaliteli müzik dinlemeyi(.flac formatında), ağırlıklı olarak bilgi içeren kitapları okumayı, mutfakta zaman geçirmeyi, farklı şeyler denemeyi severim.Bilişim ile uzaktan-yakından ilişiğim var.

Kendimi bildim bileli teknolojiye meraklıyımdır. Steemit ile tanışmam da bu meraktan geliyor. BTC'nin 8.000 dolar değerlerine çıkması ile BTC ve onunla alakalı konulara ilgim başladı. Uzunca bir süre bilgi topladıktan sonra BTC borsasına girdim. Bu sırada ilk 100 deki projeleri incelerken faal halde kullanımı olan Steemit ile tanıştım. Ama uzunca bir süre üye olmadım. Sonrasında dedim ki: "Ortada kullanımda olan bir blockchain projesi var. Burada kullanıcı olmak hem projeye fayda sağlayacak hem de bir blockchain in aktif parçası olacağım. Neden bunu bu kadar erteliyorum" dedim ve buradayım. 😊

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center