Tarihte Bugün (24.12.1971) Ricky Martin Doğdu

Merhaba steemit ailesi ben 1994 doğumluyum benim çocukluğumun geçtiği 2000 lerde ne Rihanna ne Dj Khaleed ne de Taylor Swift vardı.

IMG_0794.JPG

Ozamanların tek ve sadece (one and only) Ricky Martin vardı. Döneminin diskolarından eksik olmazdı şarkıları. Ona hayran olmayan kadın yoktu. Müzik piyasasında ki en büyük süper stardı.

IMG_0795.JPG

Bir anda yok oldu 2015 te şarkı çıkarmış duymadım bile böyle bir şarkı çıkardığını. Şu an araştırdığımda gördüm.

Google a Ricky Martin Şarkıları yazarsanız direk öneri olarak Ricky Martin şarkıları mp3 indir çıkıyor. Bu da en son google da ne olarak aratıldığını ve ne kadar eskidiğini gösteren bir durum .

Ne oldu da bir yıldız böyle söndü bilmiyorum eminim hepiniz Ricky Martini hatırlıyorsunuzdur.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center