Karakalem Portre Çalışmaları - Charcoal Portrait Drawings by Ucmuharfli

Selamlar - Hello there

Portre çalışması yaptığım ünlüleri, genelde en popüler olanlardan değil de, beğendiğim, filmlerini izlediğim, performanslarına gittiğim kişilerden seçiyorum. Ticari açıdan yanlış bir strateji olarak değerlendirilse de içime sinmeyen ve popüler olarak adlandırılan kişileri çizmeyi kendi çapımda reddediyorum. :)
İşte çizimlerini yaptığım bazı kişiler ...

ENGLISH

Celebrities that I do portrait drawing, I usually choose from the ones that I like, the movies I watch, the performances I go to, not the most popular ones. Although I consider it a commercial strategy wrong, I refuse to draw the people I do not like and call them popular.
Here are some of the drawings I made...

Al Pacino

Kısaca bahsetmek gerekirse, 1940 doğumlu ABD'li bir oyuncudur kendileri. Godfather serisi, Yaralı Yüz, Şeytanın Avukatı, Kadın Kokusu gibi filmlerde oynamıştır. Bu filmleri bilmeyen yoktur aramızda sanırım... Özellikle Godfather filmini çok sever ve hala boş zamanlarımda izlerim...

ENGLISH

Briefly speaking, he is a US actor born in 1940. His movies that he played ; Scarface, Godfather I-II-II, Scent of a Woman, The Devil's Advocate. Everybody knows these movies... Especially I love Godfather movie, I still watch it in my free time ...

Bu da çalışmam - Here is my drawing...
image

Gareth Bale

Futbolda (çizerken de) solak birisi olduğum için bir zamanların efsanesi Alessandro Del Piero (bu konuyu ayrı anlatacağım) dışında solak futbolcuları çizmeyi tercih ediyorum. Bazı özel istekler dışında tabi ki. Galler'li ve şu an Real Madrid'de top koşturan Bale'ın Tottenham formasıyla Inter'li Maicon'a yaptıklarını hiç unutmuyorum. Üst düzey bir sol kanatın özellikleri böyledir... Real'de sağ tarafta oynuyor bu arada...

ENGLISH

Becouse of using my left foot in football, I prefer to draw left-footed footballers except the once-legendary Alessandro Del Piero (which I will discuss this topic separately). Except some special requests of course. I can not forget that Bale's dribble pasts to Macion when he was in Totthenham.This is the characteristics of a high-level left wing...He is currently playing in Real Madrid as a right wing btw.

Bu da Bale - Here is the Bale
image

Teşekkürler
Thank You

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center