Bir "23 Nisan" Anısı.. [Cointurk 26.Projesi] [thegossip#2274]

Bir 23 Nisan Anısı

Öncelikle tüm çocuklarımızın 23 Nisan çocuk bayramını kutluyorum ve daha nice 23 Nisanları görmelerini umut ediyorum..

222.jpg

Ve tabiki bu günün anlam ve önemine istinaden Mustafa Kemal Atatürk'e de şükranlarımızı sunuyoruz. Bize böylesine güzel bir vatanı bırakan aziz Şehitlerimize ve Gazilerimize'de sonsuz teşekkürler diliyorum.

Yaklaşık kaç 23 nisandır büyüdüğümü hissediyorum Zira hiç bir etkinlikte bulunmuyorum ((:
Hiç birşey yapmasam bile törene katılır gösterilerde alkış sesimizi duyururduk...
Ama mutlaka bir etkinlikte seçilir bir şiir bir yazı okur ya halk oyunu oynar ya da pompom kızlar olurduk.. (:

Ta ki büyüyene kadar...

Ama her 23 nisandan farklı olarak bir tanesinde sınıf birincilerinin seçildiği 10-15 kişilik bir grubu özel olarak geziye götürmüşlerdi tabiki o gruptaydım. ((:

Kaçıncı sınıf tam hatırlamıyorum ama 6 olması lazım. Olay şöyle gelişti : okul müdürü beni odasına çağırdı ve çok sinirli sert bir uslüp ile okulun camını kırdığımı bana hiç yakışmadığını ve bunu acil ödemem gerektiğini söyledi hatta o zaman baya büyük bir para miktarı söylemişti tabi ben olay karşısında ufak çaplı bir donma olayı geçirdim o sırada okulun arkasına geçmediğimi ya da elime hiç top almadığımı hatta cam kırmayı bilmediğimi düşünüp bunları söylemeye çalıştım fakat söyleyemedim de,,, bana o kadar yüklendikten sonra kulakları çınlasın okul müdürümüz makbule gözlerikaragil gülmeye başladı ve şakaya son veriyorum tamam dedi 😆 23 Nisan için seçilmiş olduğumu ve geziye gideceğimizi ve hazır olmam gerektiğini söylemişti...

Tabi o üzüntü şaşkınlıkla ne kadar sevindim bilmiyorum ama iki gün sonra muazzam bir 23 Nisan geçireceğimizi tahmin ediyordum.

111.jpg

O gün geldiğinde erkenden toplandık bir serviste önce 23 Nisan kutlamalarına katıldık stadda, sonra uçak gösterileri olmuştu o zaman ne muhteşem bir görsel şölen olduğunu düşünmüştüm hala da öyle düşünüyorum... Uçak gösterisinden sonra askeri bir alanda misafir öğrenciler olarak yemek ziyafetinden sonra yakından uçakları helikopterleri incelemiş resimler çekinmiştik asker abilerle muhabbet etmiştik gerçekten muazzam bir gün geçirdiğime yemin edebilirdim ((:, sonrasında şehir turundan sonra evlerimize dönmüştük.

Bugün yine steemit aracılığı ile o günü kim organize etmişse çok teşekkür ediyorum. Keşke tüm çocuklarımız neşenin mutluluğun en alasını yaşayabilse... Çünkü geleceğin mimarları olarak onlardan öte bir Hazinemiz yok...

  • Resim Kaynak 1: 1
  • Resim Kaynak 2: 2
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center