Arada bir yazmaya mola vermek gerekli mi?

Aralık vermeden her gün blog yazan, paylaşım yapan arkadaşları tebrik etmek istiyorum.

Bazen bilgisayarın başına oturduğumda ne yazmam gerekir ya da ne yazabilirim diye uzun uzun düşünüp hiç bir şey yazmadan kalktığım oluyor. Çoğu zaman da geç saatlerde paylaşım yaptım bu yüzden. Bazen de çoğumuzun yaptığı hatayı yapıp bir fotoğraf paylaşıp bir şeyler kararlarım düşüncesi ile günü kurtarmayı da denemedim değil. İçine sinmese de insanın, kabul edilebilir olduğunu düşünüyorum. Eğer dolu dolu yazamayacaksam aralıklarla yazmanın daha doğru olduğuna kanaat getirdim sonunda.
İlgi alanlarınızda araştırmalar yaparak yazmak ve paylaşmak en güzeli, ama hızlıca tüketmeden ve tükenmeden yapmak gerekiyor. İlk heyecanı kaybetmemek için buna dikkat etmek önemli sanırım.

Çalışma temposu, yorgunluk, gündem, motivasyon, sağlık...
Bunlar, yazmaya sürekli etken olmaya devam edecek elbette.

Bu yüzden blog konusunda süreklilik sergileyen arkadaşlara saygılarımı sunuyorum...


görsel

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now