Dünyayı Böyle Adamlar Değiştirecek - Size Spiderman Aramızda Desem İnanır mısınız ?

Böyle haberler görünce kendimi iyi hisseddiyorum.

Untitled.png
Kaynak

Bu iyilik yayıldıkça daha da iyi hissediyorum.

Untitled.png
Kaynak

Mamadou Niang'dan daha popüler :)

Bu iyiliğin hak ettiği değeri aldığını görünce ise katmerli oluyor.

Untitled.png

Kaynak

Macron ödüllendirdi !

Ben üzerime düşeni yapıp, yayılmasına ve bilinmesine destek olmaktan dahi gurur duyuyorum. Bu tür haberler ile sıklıkla #Steemit akışınıza bir yazımın düşeceğinden emin olabilirsiniz.

Konuyu asla kahramanımızın herhangi bir özelliği ile bağdaştırmak istemiyorum. Benim dikkatimi çeken tek bir şey var kalbindeki güzellik.

Size yaşanan olayın video linkini paylaşayım;

  • Aynı durumda yapabilir misiniz diye sormuyorum, yetiniz olsa yapar mısınız diye soruyorum ? Gerçekten mi ?

  • Sizinde aklınızda Yamasaki gelmedi mi ? Sanki bugüne hazırlanmışlar :))

Dünyayı böyle adamlar değiştirecek benim için bir yazı dizisi olacak gibi görünüyor. Yazı dizisinin ilk iki postu aşağıda daha evvel okumayanlar için paylaşayım.

Dünyayı Böyle Adamlar Değiştirecek - Kahraman İtfaiyeci Taner Çebi

Dünyayı Böyle Adamlar Değiştirecek - Leverax

urr.png

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now