Görece Az Düşmüş Coinler Ne Yapacak

Malum Ocak aylarında Coin piyasasında hangi grafiğe baksak, Şelale düşüşü var.
Bununla birlikte, tüm satış baskına rağmen az düşen hatta yükselen coinler mevcut. Bu coinlerin yakın gelecekte nasıl bir davranış sergileyeceğini gözlemlemek için, az önce aldığım bir ekran görüntüsünü #TariheNot olarak düşmek istiyorum.

toparlama2.jpg

Olur bilmiyorum ama beklentim şu:

Görece az düşmüş hatta yükselmiş coinlerin, toparlama sonrası fark edilir bir oranda, bir tık daha fazla yükseleceğini düşünüyorum

Bu bağlamda az düşen veya artanlar;


EOS, TRON, VeChain düşüşe rağmen yükseldikleri için, öncelik sırası onlarda.
Ardından, Stellar ve ICON geliyor.
Listede son olarak, yukarıdakilere göre daha fazla düşmüş ancak düşüş oranı, bitcoinin oranından daha az olan QTUM ve Lisk var.

Ucuz kalanlar:


Bir de yine durumunu gözlemlemek için;
piyasa hacmi Milyar$ barajını geçmiş ama fiyat olan halen ucuz coinler için bir parantez açılabilir. Bu parantezde yer alanlar ise Cardano, NEM, Stellar, TRON

ucuzlar.jpg

Bakalım nasıl hareket edecekler ;)


Sadece Yorumdur. Yatırım Tavsiyesi Değildir
Yapacak Olduğunu İşlemlerin Tüm Sorumluluğu Kendinize Aittir

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center