RE: RE: Genesis Bulut Madenciliği için Promosyon Kodu ve Refersans Linkleri
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Genesis Bulut Madenciliği için Promosyon Kodu ve Refersans Linkleri

RE: Genesis Bulut Madenciliği için Promosyon Kodu ve Refersans Linkleri

1 yıl önce ben de genesis den deneme amaçlı 55 dolara süresiz 0,35ths almıştım. Aldıktan kısa bir süre sonra ödemeleri görünce hiçbir zaman verdiğim parayı geri alamayacağımı anladım. Allahtan btc fiyatları o günlerde rekor üzerine rekor kırdı da kar edebildim. Kar edebilmek için kazdığınız koinin fiyatının kesinlikle yukarı gitmesi gerekiyor. E bunu öngörerek bu işe giriyorsanız neden direk koin satın alıp sadece beklemiyorsunuz diye düşünmeden edemiyor insan. Sonuç olarak zarar ettim mi? Hayır? Hala aylık yaklaşık 9usd lik koin kazıyor. Ama o paraya direk btc alıp bekleseydim kazancım daha fazla olurdu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center