Bir Sigortacı Bloğu

Merhabalar
Adım mesut Bulga 1992 yılında Siirtte dünyaya gözlerimi açtım. ben daha 2 yaşındayken diyarbakıra taşındık. Çocukluğumun bir kısmı burada geçti ilkokulu diyarbakırda Yunus Emre ilkokulunda okudum. Çok çalışkan oldugumdan beni bu okuldan alıp daha iyi bir okul olan Fevzi Çakmak ilkokuluna yazdırdılar. 1 sene de orda okuduktan sonra ani bir kararla İstanbula yerleştik.
Şuan hala yaşıyor olduğum Beylikdüzü ilçesine taşındım. Hayatımda ilk defa 15 katlı bina gördüm. Yükseklik korkumu burada yendim. Lise dönemlerim ne kadar yaramaz olsam da hocalar sayesinde 4 yılda bitirdim. Üniversiteye hazırlık zamanı gelmişti. Yine binbir zorlukla Marmara Üniversitesini iktisat bölümünü kazandım. Ne kadar avukat olmayı istesem de. Lisedeki gibi şanslı değildi bu sefer 4 yılda bitmedi. Okulu 5 yılda bitirdim. Okurken aynı zamanda meslek öğrenmek için çalışmaya başladım. Sigorta acentesinde çalıştım.
Mezun oldukan sonra da iş bulmamda çok yardımcı oldu. Şuan Volkswagen Finansta sigorta yetkilisi olarak çalısıyorum.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now