Vega severler buraya 👐

Ben hala eski şarkılarını dinlemeye devam ederken 12 yıl sonra çıkan yeni albüm haberine nasıl sevindim anlatamam. Hemen indirip dinledim tabi. Vega'yi sevenler ile birlikte eski şarkıları yad edip yenilerine de bir göz atalım istedim.

  • Ankara
    Ankara da kaldığım dönemlerde şehrin griliği yanında güzel anıların da biriktiği, benim hala çözümleyemedigim bu şehirde tatlı zamanları anımsatan bir parça. Bence bu şehrin sihri yaşarken değil dönüp baktığımızda güzel zamanların anısında gizli. Belki de bazı şeylere karşı hislerimizin demlenmesi gerekiyordur.
  • Bihaber
    Bu benim bir ara sürekli dilime dolanan bir parçaydi. Şimdi yine dinlesem birkaç gün aynı etkiyi yaratır :)
  • Bu sabahların bir anlamı olmalı
    En sevilen duygusal şarkılarından.

  • Tamam tamam sustum
    Süper bir şarkı. Herhangi bir tartışmayı bu şarkıyla kesip atmak güzel olurdu :D

  • Alışamadım yokluğuna
    Tam ağlamalık bir şarkı, bence çok duygusal :(

image

Dediğim gibi yeni albümü dinledim, tekrar tekrar :) içlerinde en çok Sevgilim, Ve tekrar, Delinin yıldızı ve Dünyacım hoşuma gitti. Bu sevimli sesi yeniden ve farklı parçalarda dinlemek çok güzel.

Hoşçakalın,
@lunafreya

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center