Ücretsiz online eğitim programları

Herkese selam! Umarım her şey yolundadır. Benim çok faydasını gördüğüm ücretsiz online eğitim veren kursları sizlerle paylaşmak istiyorum. Dilediğiniz zaman girip dersleri alabildiğiniz için zaman ve mekan tasarrufu da sağlamış oluyorsunuz :) Paylaşacağım bu eğitimlerden ücretsiz kayıt olarak faydalanabilirsiniz. Bu kurslara kişisel gelişiminizi geliştirmek ve CV nize ekleyebileceğiniz sertifikalar almak için kaydolabilirsiniz. Bu eğitimlerde alacağınız dersler ve online sertifikalar ücretsiz ancak sertifikanızı baskı halinde istiyorsanız belirli bir ücret talep ediyorlar.

İşte ücretsiz online eğitim alabileceğiniz kurslar:

Akademi dünyada 14 farklı alanda ücretsiz eğitim alabilirsiniz. Aldığınız interaktif eğitim sonunda online sertifikanızı ücretsiz olarak alabiliyorsunuz. Dersleri istediğiniz zaman durdurup devam etme şansınız da var.

Akademi dünya online eğitim sitesini ziyaret ederek eğitimlere göz atabilirsiniz.

İşletme, teknoloji ve kişisel gelişim alanlarında beceriler edinmek için iyi içerikli eğitimlere Udemy üzerinden ulaşabilirsiniz.

İstanbul işletme enstitüsünde 30 dan fazla eğitim arasından dilediklerinizi ücretsiz olarak alabilirsiniz. Bu platformda dersler canlı olarak veriliyor bu sebeple bana daha verimli geldi, aklınıza takılna bir şey olursa anında eğitmenle iletişime geçebiliyorsunuz. Yine eğitim sonunda online sınav ile sertifika alma şansınız var.

Google’ın Dijital Atölye projesi kapsamında 23 farklı konuda ücretsiz eğitim kaynaklarına erişebilirsiniz. Kobiler ve Öğrenciler için Yüz Yüze Eğitimler de düzenleyen platformda katılımcılara kariyerlerini geliştirmeleri için; online dünyada varlıklarını oluşturma, dijital dünyada başarılı iş modelleri yaratma konusunda temel eğitimler veriliyor. Programlara katılamayanlar için de eğitime online olarak erişme fırsatı sunuyorlar.

Benim eğitim aldıklarım bu sitelerdi ancak bunlar gibi daha birçok sitede ücretsiz eğitimler mevcut. Umarım faydalı olmuştur. Şimdilik hoşçakalın :)

@lunafreya

1 2 3 4 5 6 7

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now