Buraya Oturmaya Gelmedik [Cointurk 23. Projesi]lalkurd#1232

Bu siteye ilk kaydolduğum zamanlar para kazanma ümidiyle girmiştim .( bunu çok defa ifade ettim biliyorum 😊 😊😊)Tabi o zamanlar kendi potunu upvoteleyip yüksek kazanç elde edenleri gördükçe iç çekiyordum da hani.Bende bu şekilde para kazanmayı hedefliyordum.İşin içine girdikçe bunun power up yaparak sağlandıını öğrendim.Şu an her ne kadar steemitteki ideal ve hedeflerim değişmiş olsa da bu platformda bir yerlere gelmek ve birilerine destek olmak istiyorsanız güçlü bir hesabınız olması gerekiyor.Bu da ancak steem biriktirip power yapmakla olur.Curation dan kazanacağınız SP lerle nir yere gelmek çok zaman alacaktır.Başlığımda da belirttim gibi buraya oturmaya gelmedik .Ara sıra @trymarket in paylaştıpı power up postlarına bakıyorum , bana çok uzak gibi görünsede ben de ufak ufak da olsa power up yapma işlemlerine başlayacağım .Çünkü steemit 'i daha uzun bir süre kullanmak istiyorum.

kaynak

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now