Borsada BTCturk Bankada Enpara

Herkese merhaba ben @keepcalmandread,

Haberiniz var mı bilmiyorum fakat;
Btc türk üzerinden, 7/24 Komisyonsuz bir şekilde Akbank üzerinden para yatırma ve çekme işlemi yapabiliyorsunuz.

Yeni eklendiğini gördüğüm Vakıfbank seçeneğini duyurmak istedim.

*Az önce testini yaptığım vakıfbak transferi 2 dk 18 sn sürdü.

btcturk.com

Btc çekme işlemlerinizde ise komisyon almadığını zannediyorum daha önce yazmıştım.

Şu şartlarda günlük hayatta kullanım için, gayet kullanışlı hale geldiğini söylemek mümkün.

7/24 mobil uygulaması dahil, TRY yatırma BTC yatırma ve çekmede komisyon ödemiyorsunuz.

Uzun vade için borsalara kefil olmak zor fakat, günlük yaşantımızda kullanmamız için, bir wallet görevi üstlenmiş gibi görünüyor.

Geriye BTC kabul eden işletmeler bulmak kalmış.

Şimdilik, Akbank ve Vakıfbank ile sınırlı. Umarım devamı gelir.

Not: Try çekme işlemlerinde 3 lira + kdv alıyor.

image
source

Kripto içinse
BTC
ETH
XLM
XRP
LTC
UST

işlemleri yapabiliyor, yatırma/çekme işlemlerinde komisyon ödemiyorsunuz.

Herkese keyifli steemitler...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center