Sezonu Açıyoruz

WhatsApp Image 2018-05-04 at 19.43.16.jpeg

Sonunda sezonu açıyoruz galiba dostlar.


En son iki yıl önce kampa gidebilmiştim. Geçen yıl İtalya seyahati için para biriktirdiğimizden ötürü kampa gitmeyi biraz ertelemiştik. İçimde kalmıştı biraz açıkçası. @dunham da ilk kampına çıkacak bu vesileyle. İnanılmaz heyecanlı. Bakalım ilk kamp macerası nasıl olacak onun.

Geçen senelerden kalan malzemelerim olduğu için bu yıl biraz daha az masraf ile çıkacağız yola. Ancak sürekli kampa birlikte gittiğim arkadaşımın çadırını kullandığımdan ötürü hiç çadır alma ihtiyacı duymamıştım. Şimdi onu almak da farz oldu.

ben-duchac-66129-unsplash.jpg

@dunham ile birlikte bir ihtiyaç listesi çıkardık. Ve yanlış düşünmüyorsam bu ihtiyaç listesinin maliyeti bizim için totalde 300-350 TL arası olacak. Decathlon sağ olsun tüm hepsini çözebiliyoruz tek seferde.

Bu arada 60 SBD hedefime ulaştıktan sonra paramı çekip alışveriş yapacağımı söylemiştim. Dediğim gibi de yaptım. Hemen rahat bir ayakkabı ve pantolon ile başladım bu sürece. Yavaş yavaş devamı da gelecek tabi.

Kamp görseli kaynak

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center