Merhaba

Merhaba!
Sizinle tanışmak için bir yazı yazmaya karar verdim. Aslında kendimden çok sizleri merak ediyorum. (Bunun zamanı var.) Ama sizleri tanımak için önce biraz kendimden bahsetmeliyim.

Şair diyemem kendime ama fazlasıyla şiir yazan/okuyan biri en doğrusu.
Fotoğraf sanatçısı diyemem ama fazlasıyla fotoğraf meraklısı.
Ve son olarak bir gezgin...

IMG_20161126_224819.jpg
(Ordu / Yason Burnu)

snapseed-01.jpeg
(Kuşların ve güneşin merhabası, Ordu)

100'ün üzerinde şiirimi çeşitli dergi ve antolojilerde yayımladım. Şiirlerimi ve fotoğraflarımı halen çeşitli dergilerde yayımlamaktayım. Sevgili eşimle beraber kurduğumuz bir şiir kütüphanemiz var. (Martı Kütüphanesi) Fotoğrafın öyküsünü yazıyorum, öykünün fotoğrafını çekiyorum ve şiirin her türlüsünü seviyorum. Fotoğraflarımı öyküleriyle beraber sizlerle buluşturacağım. Bu kısa bir tanışma oldu ama umarım zamanla uzun uzun konuşacağız. Tekrar tekrar merhaba!

snapseed-02.jpeg
(Fatsa / Ordu)

https://twitter.com/ikinciyenisiir
https://www.instagram.com/ickarakus

IMG_20161204_150026.jpg
(Martı Kütüphanesi)

IMG_20170122_235714_427.jpg
(Kitap Kurtları)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center