selam tüm bay ve bayan arkadaşlara

biraz araştırdıktan sonra zor ama kazanç sağlanabileceğini anladım uzun zamandır yt daily platformlarında çalışmaktaydım umarım hep birlikte kazanırız
yardım alacağım zamanlar takip edeceğim arkadaşlarım yardımcı olursa çok sevinirim
sanırım kısa zamanda çözerim
umarım herkes kazanır sizde kazanırsınız
özelliklede ütopian çeviri alanında çalışmak için iyi derecede fransızca ve orta arapça biliyorum ama işleyişini öğrenmem zaman alıcak ve yardıma ihtiyacım olucak

hesabımı takip eden arkadaşlarım olursa ve tabi post gerekiyor sanırsam kazanç için
BEN DE KESİNLİKLE KARŞILIKSIZ BIRAKMAM GÖRDÜĞÜM ANDA TAKİP EDER VE POST ATARIM
bu arada izmir balçovadanım
tüm izmirli ve türkiyeli arkadaşlarıma buradan slm gönderiyorum
kazancımız bol olsun arkadaşlar

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center