Güzelliğiyle bizi etkileyen hayvan **Tavuz Kuşu....**

image
Renkleriyle ve görüntüsüyle büyüleyicidir tavuz kuşları. Her insanın hayatında farklı bir yeri vardır.
Kendine zarar vermeden hepimiz bitek tüyüne bile sahip olmak istemişizdir diye düşünüyorum. Bilmem sizde aynı fikirde misiniz.
Ayrıca bu renkli kuşumuz bir çok tabloya, takıya,el örgüsü ne ve hatta tasarımlara ilham kaynağı olmuştur. Bunların örneğini aşağıda sunacağım sizlere. Ama önce bizim parkımızda bulunan bir tavuz kuşunun resmini paylaşmak istiyorum. Malesef kanatlarını açmadı. Dolayısıyla bende internetten bulduğum resimleri paylaşmak zorunda kaldım..
image
Katları açık hali ise böyle
image
Tablolara ilham olmuş hali:
image
Battaniyelere ilham olmuş ilmek ilmek örülmüş.
image
Ya bu tasarıma ne dersiniz,ben bayıldım
image
E bukadar sevmişken kulaklarımızı süslemese olmaz dı.
image
E biz bukadar sevmiş ve ilham almışken çocuklarımızla da el işi çalışması yapmasak olmazdı..
image

Kaynak
Ve kendi çekimim

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now