STEEMİT MACERAM

Merhaba arkadaşlarr :)
Bugün Steemit hikayemden bahsetmek istiyorum.
Benim genel olarak amacım motivasyon ve kişisel gelişim.Çünkü insanın kendini yönettiği ve kendini yönlendirdiği sürece başaramayacağı hiç bir şey olmayacağını düşünenlerdenim.Mutlulukta başarıda öz güvende sevgide,her şey birbiriyle bağlantılı ve hepsi kendinle ilgili.
Sosyal medya kullanıyorum ancak daha önce burada yazdığım gibi asla fikirlerimden düşüncelerimden bahsetmemiştim.Nedenini bilmiyorum ama bence yakın çevrenizde sizin düşüncelerinizi okuyacak insanlar size bir bütün olarak bakacak ve sizi öyle değerlendirecek.Sevmediği bir yanınız yüzünden yazınıza belkide tarafsız yaklaşamayacak.
20190208_203757.jpg
(Ne resim koyacağımı bilemedim.Yazarken de elimde kahvem vardı :) Gelin beraber olsun )

Google' dan yaptığım araştırmalar doğrultusunda Stemitti buldum ve çok hoşuma gitti.Samimi olmak gerekirse kimliksiz olmak hoşuma gitti.Ben Gamze'yim ancak bunun dışında benim resmimin bile bir önemi yok.Okuduğum okulun nereli olduğumun ya da nasıl göründüğümün...Ve insanlar dayanışma içinde.
Tanıtım yazımı yazar yazmaz bir sürü insan hoşgörülü ve güzel cümlelerle yorumlar yazdı.
Ve hayatımda ilk defa kendimi bulduğumu hissediyorum.Etrafımda çoşkulu motive eden biriyim ama burda yazıp tanımadığım insanlar tarafından onaylanmak ve beğenilmek muhteşem hissettiriyor.Gurur okşayıcı bir durum.Ve her kelimeye daha bir özenli yaklaşıyorsunuz.

Her şey buraya kadar güzel,ancak steemit konusunda hiç bilgim yoktu.Bir kaç siteden öğrendiklerimle paylaşım yapmaya çalıştım.Gücüm az olduğu için yorumlara cevap veremedim bazen iki gün beklediğim oldu.Sohbet kanalını bulamadım insanlara soramadım da :) Kala kaldım anlayacağınız...

Sonra paylaşımlarda hatalar yaptım.Başkalarına ait yazılar kesinlikle kullanmadım ama kaynak belirtme işini yanlış yaptığım için yazım kırıldı (yazının altında kırıldı yazıyordu, uyarı botu diyelim neyse :))Bunun için üzgünüm tabii.Çünkü kaynak kullandığım yazıların altına yine kendi düşüncelerimi yazmıştım.Ama kaynağı yanlış belirtmişim.Böyle iki tane yazım çöp oldu.Sorun yok ama yanlış anlaşılmak beni üzer.

Bunun dışında her şey güzel gidiyor.Yazılara değer veren,yorumlarıyla beni gururlandıran destek veren herkese sonsuz teşekkürler.Sizin desteğinizi aldıkça daha güzel şeyler yazmak için hevesleniyorum.Umarım hepinizin çokk hoşuna gidecek harika yazılar yazabilirim ve umarım kendimi anlatabilmişimdir :)

Sizi seviyorum :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center