İyilik daima kazanır

image

Haklısın. Sonuna kadar haklısın hemde.
İnsanlar alışmış yalan söylemeye, hiç ne günah ne haram hiç biri umurlarında değil, onların işi görülsün yeter. Yalanın üstüne yeminleri de cabası zaten.
Sinirli birisin biliyorum ama sabırlısında iyiki öfken aşmamış sabrını çünkü bu insanlara iki çift laf edip çeneni yorduğuna bile değmez.
Bu yazdıklarımı görsendersin bana: "sen nerden bilecen bunları." dersin.
Belki yaşım küçük ama benimde oldu tecrübelerim. Hayatta yalancı, düzembaz, sahtekar adam bitmez ki. Her yer bu insanlarla dolu, dünyanın öbür ucuna gitsen bile karşılaşırsın. Hele dost görünümlü düşmanlar yok mu?...
Bırak onlar sana kötülük etsin. Bırak onlar senin arkandan iş çevirsin. Sen er kişi olmaya devam et.
Bu hayatta kendime felsefe edindiğim şeylerden biri de;"Herkes kendine yakışanı yapar."
Sen iyi adamsın sana iyilik yakışır. Merak etme iyi adamlar her zaman kazanır.
Hocamızın da dediği gibi sonunda zafer bizim olacaktır.

Biz elhamdulillah inançlı insanlarız, biz inanıyoruz ki, Allah bize yardım eder. Allah bize yardım ettiği zaman ancak biz galip geliriz. Kimse bize galip gelemez.
Prof. Dr. Necmeddin Erbakan

Şimdilik bu kadar,
Elbet güldüğümüz günlerde gelecek, bize de güneş doğacak elbet sen sıkma canını.
Ama merak ettim gecenin kör vaktinde sana bu sözleri yazdıran hangi vicdansızdı abii?...


Download Steemia app from Google Play.


steemia_google_play

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center