7w2pb1.jpg![Ben Fesleğen, 2014 'te Afyonkarahisar da işletme bölümünü okudum .2018 de İstanbul da özel bir üniversite de çocuk gelişimi bölümünü kazandım .
Şuan devam etmekteyim neden çocuk gelişimi çocuklara olan sevgim ve ilgim olduğu için bu mesleğin benim için en iyisi olduğunu düşünüyordum fakat sonrasında Kariyer olarak daha yüksek bir hedefe ulaşmak için akademisyen olmaya karar verdim
Bundan sonra da bu yolda devam edicem
Çocuk gelişimi üzerine araştırmalar yapmayı hedefliyorum .2018 de Çocuk Gelişimi üzerine bir Girişimcilik projesinde yer aldım.Sokak oyunlarını tiyatro ve masallar ile birleştirerek evde paket olarak halka sunma projem vardı .İlerde bunu gerçekleştirmek için çalışıyorum.Kendi okulumda öğrenci kongresine katıldım ve üç aylık bir çalışma sonucunda sosyal medyanın çocuklara verdiği zararlar adlı bir makale sunumum oldu.
Ülkenin her köşesine ulaşmak için .
Burdaki amacım fotoğraf çekmek, şiir yazmak hobilerim arasında olduğu için burda doğal fotoğrafları insanlarla buluşturmak amacıyla bulunmaktayım .
Gezdiğim yerlerde anlık çektiğim fotoğrafları paylaşmak istedim.
Şiir defterime yazdığım şiirleri de paylaşmak istiyorum.
Kendi ülkemde gezdiğim bir çok şehir oldu .
Gezmeyi seviyorum 😊
Adana, Gaziantep, Afyonkarahisar, Kütahya, Sakarya, Bolu, İzmit, Bitlis, Suudi Arabistan, Mekke, Medine, İzmir, Mersin, Bilecik, Adıyaman, Van ve şuan İstanbul da yaşıyorum.
Karadeniz'i gezmeyi çok istiyorum ilerde öyle bir projem var.
Akademik olarak kendimi geliştirmek için birçok ülke gezmeyi de istiyorum.
Yeni topluluklar ve insanlar tanımak ve onlarla kendimi geliştirmek istiyorum.
😊 Hayatıma Bursa ve Van da devam etmek istiyorum.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center