RE: RE: Kazandığınız Ödülleri Nasıl Değerlendiriyorsunuz?
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kazandığınız Ödülleri Nasıl Değerlendiriyorsunuz?

RE: Kazandığınız Ödülleri Nasıl Değerlendiriyorsunuz?

Sanırım bu soruya cevap vermek için henüz oldukça erken, steemit'e yani katılmanın acemiliğiyle yanlış bir şey yapmak istemiyorum, Araştırma yapıp içerikleri takip etmeye çalışıyorum.

Yabancı dilim olmaması da dezavantaj gibi görünüyordu ancak birçok Türk arkadaşımın burada aktif olması beni muazzam derecede mutlu ediyor, Tecrübeli arkadaşların yardımıyla daha etkin olacağım.

Önerilerinizi dikkate almaktan onur duyarım, ben ve benim gibi bir çok arkadaşa bu konudaki yardım ve desteklerinizi esirgemeyeceğiniz den de eminim,

Birlikte güçlenmek ümidiyle tüm dostlarımı sevgi ve saygıyla selamlıyorum.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center