Momentum Sadakat ve Tavsiye Platformu

1.png

MobileBridge, tavsiye alme ve verme yapabileceğiniz bir mobil uygulamadır. Platform sayesinde aklınıza gelebilecek her konu hakkında, o konuyu birebir deneyimlemiş kullanıcıların, video ya da fotoğrafları ve açıklamaları sayesinde tavsiye alıp, tavsiye verebiliceğiniz, tokenler kazanabileceğiniz ve bu tokenler’i exchangelerde diğer kripto para birimlerine çevirebileceğiniz bir ekosistem oluşturmayı amaçlayan bir proje.

İnsanın, herhangi birşey karşısında karar vermesinde ki en önemli etken tavsiyedir.Birçok kesim tarafından benimsenen başka bir tanımıyla, dünyanın en önemli reklam metaryalidir. Bazen bir konuda karar verirken, tavsiyenin gücü, milyon dolarlık reklamlardan daha etkilidir.

İşte MobileBridge fikri tam da burada oluştu. İnsanların tavsiyeye bu kadar çok ihtiyaç duyduğu, ülkemiz ve tüm dünyada mobil penetrasyonun her geçen gün artması ve son olarak Dünyada henüz bir benzerinin bulunmaması gibi sebepler, bu uygulamanın oluşmasında büyük etkenlerin arasında.

Milyonlarca hatta milyarlarca dolar değerinde kullanılmayan sadakat puanlarını artık kullanabileceğiniz hem müşteriler hemde satıcılar için müthiş ve çığır açan devrim niteliğinde bir projeden bahsediyorum.

Bildiğiniz gibi sektörde sadakat puanları üzerine çalışan bir çok oyuncu mevcut, bir mekan ve ürünleri hakkında tavsiye almak için farklı bir uygulamaya bakarken, çıkmak istediğiniz bir tur için farklı bir uygulamaya, teknik bir tavsiye için farklı bir uygulamaya, ihtiyaçlarınıza karşılık veren bir uygulama bulamadığınızda ise youtube, ya da google’a başvurmak zorunda kalırsınız. Tüketiciler yalnızca mobil merkezli veya sınırsız e-posta kampanyalarından ve gereksiz epostalardan bıktıklarından, müşteri sadakati değerini görmüyor ve fiziksel ve dijital dünya arasında herhangi bir sınırın olmadığı bir dünyada faaliyet gösteriyorlar

Tüketicilerin paylaşmaya istekli oldukları veriler, tanıdıkları arkadaşlar, sağladıkları geri bildirimler ve aldıkları ürünleri ödüllendirdiği güvenilir ve stabil bir yer. Pazarlama ve sadakat dünyasını yeniden biçimlendiriyor ve teşvik temelli ödüller dünyası yaratılıyor.

Kullanıcılar, MobileBridge sayesinde kendi profillerini pratik bir şekilde oluşturup, arkadaşlarını yada dilediği kullanıcıları takip edebilecek ve izin verdiği kullanıcılar tarafından takip edilebilecekler, ayrıca tavsiyelerine uyan arkadaşları üzerinden de tokenler kazanabilecekleri birer ekosistem yaratılıyor. Dünyadaki en iyi reklam bence tavsiye üzerine kurulan bir reklamdır. Benim çok samimi bir arkadaşımın yaptığı tavsiyeye tabikide diğer ünlü insanların yaptıkları reklamlardan çok daha fazla güvenirim, burda asıl önem arz edende işte bu güvendir.

Geçen yıl balık malzemeleri satan bir dükkana arkadaşım tavsiye ettiği için gittim ve zıpkınla serbest dalış yaptığımdan oradan aldığım zıpkından çok memnun kaldım, kendi fason markasını üretiyorlarmış ve kaya altı avlarında kullanmak için havalı bir zıpkın aldım, normalde bu tarz zıpkınlarda sıkıntılar olur ama 10 dalış kullandım ve hala ilk günki gibi, bende diğer arkadaşlarıma tavsiye ettim ve en az 20 arkadaşım benim sayemde bu zıpkından aldı.

İşte tavsiye ve sadakat gücü böyle birşey ben bu tavsiyemden bir geri dönüş almadım ama mesela bir şiş hediye edilmiş olsaydı fena olmazdı, gidenler benim selamımı söyleyerek indirim aldılar.

ICO ve Token

Token kaynağı 1,000,000,000
ICO sırasında satılacak token 500,000,000
Token fiyatı €0.10 (~0.12 USD/CHF)

Token satış zamanları

MobileBridge Momentum Tokennin kamuya açık satışının 26 Mart 2018'deki özel satışımızdan sonra başlatılması planlanıyor ve 4 haftalık veya zorlu erişime kadar devam etmesi planlanıyor. Halka açık satış sırasında hacimce bağımlı satın alma bonuslarının kayan bir ölçeği uygulanabilir:

  1. Hafta - hacim ve arza bağımlı % 5 ila % 15 bonus
  2. Hafta - Hacim ve arza bağımlı % 3 ila % 10 bonus
  3. Hafta - hacim ve arza bağlı olarak % 5'e varan oranda bonus
  4. Hafta - Bonussuz

https://momentumtoken.io/

Teknik inceleme: https://momentumtoken.io/files/MobileBridge_Momentum_Token_Sale_Whitepaper_-_FINAL_v1.0_1102018.pdf
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/2899326/
Twitter: https://twitter.com/MomentumToken
Telegram: https://t.me/MomentumToken
Reddit: https://www.reddit.com/r/Momentum_Token/
Ann Konuları BTT: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2943654

Tr Ann: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2983833

exortis
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=940948

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center