Özlenen Zamanın Oyunları...

    Çocukluğumu 2000 li yıllarda yaşadığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. En güzel oyunlar en güzel şarkılar her şeyin en güzeli o yıllardaymış. Televizyonlarda hayat bilgisi, popstar tarzında şeyler vardı. Bayhan dinlerdik, popstar Abidini dinlerdik. İsmail YK yeni bi şarkı yapardı ertesi gün tüm türkiye ezberlerdi. Sokaklarımızda çocuklar top oynar akşam hava karardı mı evlerine giderlerdi. annelerimiz mahallede dışarıda oturur komşularla sohbet ederdi. Tüm mahalle birbirini tanırdı. 3 korner bir penaltıydı, topu atan alırdı. Okuldan eve geldiğimiz gibi elbiselerimizi değiştirmeden top oynamaya koşardık. Susadığımız zaman bütün mahalle en yakındaki Hatice teyzenin ziline basar su isterdik. Evlerimiz huzurluydu muhabbetimiz boldu. Kısacası güzel günlerdi, bir daha asla unutulmayacak kadar güzel günler... Şimdi maalesef robotlaşmış bir dünyanın parçasıyız. Evden işe işten eve. Yan komşumuzu tanımayacak kadar aciz bir şekilde yaşam sürüyoruz. Bu güzel günleri bir nebze olsun hatırlatan böyle güzel hatıralara selam olsun :) 


O günleri hatırlatacak çocukluğumun oyunlarından birkaçını paylaşmak istedim sizlerle.


  • GTA  VİCE CİTY

  • Çocukluğumun aşkı diyebilirim. Günümü internet kafede bu oyuna harcardım 1 saatlik masa açtırır oynar sürem bitince de oynayanları izlerdim :)



    Bazen aileden gizli gizli giderdim çoğu zamanda yakalanırdım az dayak yemedim herkesin ortasında :)



    • NEED FOR SPEED 2
    Araba kullanmayı bu oyundan öğrendim desem yalan olmaz eminim çocukluğunda bu oyunla büyüyenler şuan ya lisanslı yarışçı ya da sokakların kralı :)


    Bu da benim girdiğim her yarışı her iddaayı kazandığım kralll arabam:)


    • COUNTER-STRİKE 1.5


    Bu oyunu oynadıktan sonra askere gidesim gelirdi sokağa çıkınca askercilik oynadığımızı hatırlıyorum arkadaşlarla.



  • HALF-LİFE
  • Orta okul yıllarında derslerden kaçıp bu oyunu saatlerce oynardık bee


    İşi gücü bırakıp şu atomu kurmaya giden arkadaşlar hala burda mı :)


    Ne diyelim eskiler eskiden güzeldi. Okuduğunuz için teşekkür ederim :)


    Ha bu arada bu oyunlarda kullanılan şifreleri hatırlayanlarınız varsa yorumlara bekliyorum :) Hadi ilk şifre benden gelsin :D

    -SWEAYS (GTA VİCE CİTY)

    H2
    H3
    H4
    3 columns
    2 columns
    1 column
    Join the conversation now
    Logo
    Center