Tragus İltihabı ve Komplo Teorileri

Tragus

Geçen hafta tragusu deldirdim. Deli gibi iltihap yaptı. Aklı olan çoktan söker atardı ama ben savaşmayı seviyorum. Vücudumla savaşıyorum. Altı üstü bir delik ve ilhitap, yenik düşecek değilim.

Piercing iltihapları ya delen yüzünden ya da bakım eksikliği sonucu oluşuyor. Benim ilhitap iki sebeple oldu. Hem delen kadın yanlış yeri yanlış şekilde deldi hem de ben biraz ihmal ettim ilk gün üzerine falan yattım.

Bu olay beni çok etkiledi; kulaklık takamıyorum, arada bir dişime vuruyor ağrı. Durum bu olunca da komple teorileri üretiyorum. Az önce duşta iltihabın arttığını, kulağımın elime düştüğünü hayal ettim. Sonra delen kadını dava ediyorum. Kadın tabi ki hatanın bende olduğunu söylüyor. Fotoğrafım var mı diye düşündüm, evet var. Kremli, iltihaplı kulağımın kanıtı var. Eğer kulağımı kaybedersem Van Gogh gibi olayı trajediye bağlamayacağım ama direnişçilerden bir takdir beklerim. O kadını da bulurum.

Size ne bundan ! Evet sizene. Bomboş yazıyorum. Okunmak için hiçbir artım yok ama yine de acımı not düşüyorum. Olur da bir gün deldirirseniz aklınızda bulunsun, ilhitap ağrısı yirmilik diş ağrısına benziyor. Onu da yaşamadıysanız geriye bir şey kalmıyor. Bir yerden bir şeylerin acısını tatmak gerek.

Görsel -1

Görsel -2

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now