Döviz Hesabı Nasıl Açılır?

Dolar_Kuru

Ülkemizdeki dolar kuru hakkında yazı yazsam mı diye düşünmeye başladığımda yani bu sabah, 5.40 civarında gezen kur değerleri, yazıyı yazana kadar 6.40 olmuş bile, yaklaşık 6-7 saat içerisinde paramızın değeri %40'lardan fazla bir kayba uğramış olarak gözüküyor.

Durum hakkında siyasi yorum yapmak istemiyorum, elle tutulur hiç bir tarafı olmayan bir yönetim şekli ile bunların düzeleceğini düşünmüyorum ne yazık ki.

TR tag'inde (etiketinde) çok fazla arkadaşlardan soru geliyordu, var olan bitcoin, steemcoin'lerimizi nasıl bozabiliriz diye, ben de üşenmeden her soran arkadaşıma yardım ediyordum, ülkemizdeki coin kabul eden firmalar hakkında bilgi vererek.

Şimdi gelen soru da şu; Nasıl döviz alabiliriz hızlıca, ve satabiliriz diye.

  • Bu işlem için ekstra bir siteye ihtiyacınız yok,
  • Kullanmakta olduğunuz bankanın, internet şubesine girip döviz hesabı oluştur diyorsunuz,
  • Yeterli minimum tutarda ana hesabınızdan para aktararak bu döviz hesabınızı yaratmış oluyorsunuz.
  • Kur değerlerinde beklediğiniz sonuçları gördüğünüzde yeniden var olan dövizinizi bozabilirsiniz.

İşlem tamam yapmanız gerekenler bunlardan ibaret. Soru ve görüşlerinizi yorumlara yazabilirsiniz.

Yardımcı bir içerik olmasını istedim bilmeyenler vardır belki, bilenlere de selamlar.
Teşekkürler.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now