RE: RE: Steemit İle Nasıl Tanıştınız?
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit İle Nasıl Tanıştınız?

RE: Steemit İle Nasıl Tanıştınız?

birgün arkadaşım aradı yazı yazarak para kazanıcaz dedi tabi ki saçmalama öyle bişey olmaz dedim sonra bana geldiği gün anlattı birşeyler aklıma yattı kayıt oldum tabi 1haftadan önce onaylanmıyo onaylanana kadar hergün saatlerce steemiti araştırdım. videolar izledim discord kanallarına katıldım. postlar okudum hani artık girip bişeyler yapmayı bekliyodum 9 gün sonra kaydım onaylandı yazacağım şeylerin bazılarını hazırlamıştım önceden 1haftadırda bişeyler yapmaya çalışıyorum. biraz sbd de aldım şansıma fiyat düştü ama kazancımda düştü :) bakalım ilerlemek için elimden geleni yapacağım. artık hergünüm burda geçiyo dışardada telefon elimden düşmüyo bağımlı oldum diyebilirim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center