SELAM İŞTE YİNE BEN

WhatsApp Image 2019-02-26 at 21.18.34.jpeg

Merhabalar Dostlar

Geçtiğimiz yıl çok aktif olarak yer aldığım steemit platformuna işlerim nedeni ile ara vermek zorunda kalmıştım. Fakat artık önümde bir engel kalmadı ve tekrar döndüm. Yeni arkadaşlara hoşgeldiniz demek isterim eskilerin de hepsine selamlar olsun. Steemite girdiğim anda beni kapıda karşılayan @baycan ablama çok sevdiğim dostlarım @yiter @ilkeryilmaz @omerbayrak @onlinegamer @efsane60 hala steemitte devam ediyorlarsa eski günlere döneriz umarım. Zamanında @kusadasi projeleri sayesinde çok güzel kazançlar elde ettik ve güzel etkinliklerde yer aldık umarım devam ediyordur hala @kusadasi projeleri. @trdestek @trliste @coogger ve ismi şu an aklıma gelmeyen birçok proje sayesinde hem güzel yazılar yazdık hemde güzel dostluklar kurduk. Her konuda yardımcı olan @benyamin @arafs @anadolu gibi hesaplar da hala duruyordur umarım. Zira hepinizi çok özledim.
@gokhan83kurt ve @sahinadm de edebiyat ve bilim alanında bir etkinlik yapıyorlardı son bıraktığımda umarım devam ediyordur. Yazımı gören dostlar bilmediğim projeler çok fazla muhtemelen. Çünkü 7 ay gibi bir ara verdim. Yorum olarak yazabilirseniz yeni etkinlikleri ve projeleri hepsinde aktif olarak yer almak isterim.
İsmini unuttuğum tüm dostlarımdan şimdiden özür dilerim hepinizi çok özledim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now