Damacana Kontrolden Çıktı

Az önce yazı yazmaya başlamıştım ki kapı çaldı. Yıllardır oturduğum eve ilk kez damacana su söylemiştim, o gelmiş. Suyu hep şişeyle söylerdik içmesi kolay olsun diye -hıphızlı tüketiyoruz. Bu sefer "yeter artık" diyip damacana siparişi verdim ve yanında su pompası da istedim. Gelen pompayı hemen takmaya çalıştım. Sonuç:

Normalde borular hep kısa kalır, bu sefer uzun olduğu için tam kapanmadı. Biraz bastırınca en alttaki parça koptu ve suyun içinde kaldı. Diğer iki parça yardımıyla düşen parçayı kurtarmaya çalışırken bir parçayı daha düşürdüm. Daha fazla uğraşmamak için kapağı bu şekilde takıp bıraktım. 2 litresini falan kolayca kullandıktan sonra damacanadan da pompadan da nefret edeceğim. Damacanayla gelen suyu da yine şişelere doldurarak tüketecektik, gerek yoktu bu zülme.

Yazdığım yazıyı yazamayacağıma karar verdim ve kendimi dışarı attım.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now