Tanış ve Kazan | 24 SBD ÖDÜL

Merhaba arkadaşlar, uzun süredir yarışma yapacağım deyip duruyordum. Yaptım oldu :)

Herkes para kazanmak için burada, kimisi direk fabrika mantığında yazıyım bir şeyler gelsin paralar modunda, kimiside para kazanırken eğlenmenin yolunu bulmuş durumda. Şahsen salt para kazanmak için başlayanlardan biriside bendim. Ekonomi-siyaset üzerine yazılar yazıyordum normalde. Kripto para dünyasına giriş yaptığım günün şafağında dur bide şu hürriyet blog da yazayım dedim. Google'da arattım: kazandıran blog siteleleri, bu şekilde steemitle tanıştım. Fakat Steemit zamanla fark ettim ki güzel arkadaşlıklara da vesile olabiliyor. @samuraiselo ve @steeminator3000 arasında ki hamburgerci olayını buna örnek gösterebiliriz. Bu ve benzeri güzel-komikli anlar yaşamamız ve TR olarak kaynaşmamız adına bir yarışma düzenlemeye karar verdim : Tanış ve Kazan

Yarışma ve Kurallar

Öncelikle yarışmayı anlatayım: Steemit üzerinden ( TR Topluluğundan ) tanıdığınız birisi/birileri ile reel de tanışma şansınız olsaydı bu kim olurdu ? ve Neden o ? Bunu belirten kısa bir paragrafı yoruma yazmanız ve bahsettiğiniz kişininde bunun hakkında kısa yorum atması gerekiyor. Hile yapmak,zaten tanıştığınız birini yazmak yasak :)

Kazananı nasıl belirleyeceğiz : Yarışmacıların kendilerine oy vermeleri yasak :) Diğer katılımcılardan oy alabilirsiniz. Yarışma sadece TR tagında yazan kişiler için geçerlidir. Sayı bakımından En çok reyi alan kazanır :) ( yorumuna en çok kişiden upvote alan kişi kazanır )

Ödüller

Küçük esnaf olmam ve ilk yarışma düzenleyişim dolayısıyla ödüllerde biraz cimri davrandım, kusuruma bakmayın ilerde daha çoklarıda olucak inş. :)

Büyük ödül 10 SBD
| 2.yarışmacı 7 SBD | 3. yarışmacı 4 SBD | 4.yarışmacı 3 SBD |

sponsored by : @steeminator3000 @myego13 @necrosahin @bayeco06

526x297-YaT.jpg

fotoğraf kaynak

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center