YENİ BAŞLAYAN KARDEŞLERİMİZE TOPLAM 3 SBD ÖDÜLLÜ 🏆 🏆 🏆 DESTEK PROJESİ 2

Herkese merhaba arkadaşlar. 😃 Yeni başlayan kardeşlerimizi hem tanımak hem de az da olsa destek olarak Türk topluluğuna katkı sağlamak amacıyla başlamış olduğum destek Projemin ikincisini hazırlamanın sevinci içerisinde başladım yazmaya postumu.

عمل_خيري_تطوعي.jpg

resim kaynağı

İlk hazırladığım destek projemde katılım çok olmasa da katılan kardeşlerimiz arasında çok güzel insanların olduğunu gördüm. Kardeşlerimin postlarını tek tek ziyaret edip yorumlar yaptım. Ben onları onlar da beni tanıdılar. Sadece o anlık değildi ziyaretlerimiz, arada ne yaptıklarına bakıp, yine destek olmaya çalıştım yorumlarımla, çünkü gelen her kardeşimizin moral ve motivasyona ihtiyacı var. Steemitte kardeşlerimize yorum bile yapsak kalmalarına sebep olabiliriz.

Türk kardeşlerimizin steemitte sayısının artması için kendi kabuğumuzda değil, etrafımızdakileri görerek hareket etmeliyiz, tabiki herkese yorum yapma gücümüz yok sınırlı, ama yetenekli kişileri seçip onların yanında olduğunuzu hissettirebilirsiniz, hissettirin ki steemitte yetenekli kardeşlerimizle hep birlikte ilerleyebilelim.

Steemitte mutlu olmak istiyorsanız, steemiti sadece kazanç kapısı olarak görmemelisiniz. Steemitte güzel kardeşleriniz olacak, onlarla postlarınıza gidip geleceksiniz, aynı komşuluk gibi, postlarımız bizim evimiz, pastalarımızı hazırlayıp, komşulara ikram edeceğiz, onlar da nezaket gereği tabakları boş çevirmeyeceklerdir. Böylelikle komşuluk bağları kuvvetlenecek, birlik beraberlik olacak, Steemit paylaşmanın derviş kaşıkları hikayesinin yaşandığı yerdir, burada paylaşanlar kazanacaktır. Maddi manevi…

Bizlerin hikayesi.... Derviş kaşıkları hikayesi...

İlk geldiğim günden beri bunu farkettim ve bunu yaşadım, gerçek hayatta nasıl yaşıyorsam steemitte de öyle yaşıyorum. Burada çok güzel kardeşlerim var hepsi çok güzel insanlar, yine burada bu şekilde yardımcı olan bir çok kardeşim var, onları gördükçe burada olmaktan daha da mutluluk duyuyorum.

Destek Projemin Konusu

Şimdi gelelim postumun konusuna, postumuzun konusu steemitte yardımlaşma ve dayanışmanın önemini anlatan bir post hazırlamanızı istiyorum.

Ödüller

Birinciye 1 sbd, ikinci ve üçüncüye 0.500 sbd, ilk üç kişiden hariç katılan ilk on kişiye de 0.100 sbd katılım desteği. Biliyorum yüksek miktarlar değil ama, inanın yeni geldiğimde cüzdanımda 0.001 katkılar görürdüm o bile beni mutlu ederdi…. Bu arada ilk beşe giren kardeşimin postunu 2100 takipçiye ulaşan hesabımda reestem yaparak daha fazla kişiye ulaştırmaya çalışacağım 🤗

Katılım Koşulları

  • Tanınırlık puanı 45 ve altı olanlar katılabilir.
  • tr tag’ının en başta kullanılması tr tag’ının gelişmesi için şart. 😃
  • Hazırlamış olduğunuz postun en az 250 ile 500 kelime arasında olması ve resimlerle zenginleştirilmesi gerekir.
  • Postunuzu hazırlarken markdown yazım kodlarından olan iki yana yasla kodunun kullanılması gerekiyor. Çünkü yazıda görsellik kaliteyi arttırıyor şimdilik iki yana yasla kodunu kullanmanız yeterli. Bu hem sizin öğrenmeniz için bir fırsat. Ben bile yeni öğrendim, çok zor gibi geliyordu ama değilmiş vakitsizlikten bakamıyordum, bu haftasonu öğrendim, şimdi postlarımın göze hitap etmesi beni mutlu ediyor. Eğer yazı kalitenizi arttırırsanız @trliste de sıralamaya da girebilirsiniz. İki yana yasla kodunu aşağıdaki linkten öğrenebilirsiniz. Öğrenmek beş dakikanızı almayacak. Çok basit. Yazı kalitesini arttırmak için şimdilik iki yana yasla kodunu kullanmak benden size ödev olsun😉

Markdown iki yana yaslama kodunu anlatan post:
https://steemit.com/tr/@cashthekush/inceleme-iki-yana-yasla-markdown-style-or-busy

  • Katıldığınıza dair katıldım yazıp post linkinizi yorum olarak atmalısınız.
  • Bu yazıyı upvote, reestem yaparak daha fazla kişinin görmesini sağlayabilirsiniz, böylelikle başkalarının da bu yazıdan faydalanmasına sebep olursunuz. Arkadaşlarınızı da katılmaları için teşvik edebilirsiniz.

Eğer bu şekilde yardım kampanyaları başlatarak daha fazla kişiye yardımcı olabilirsek Türk topluluğuna az da olsa katkıda bulunacağımıza inanıyorum. Bir elin nesi var iki elin sesi var.😃
Gücü yeten herkesi yardım amaçlı sbd dağıtmaya davet ediyorum. Birlikten kuvvet doğar.

@steemitci arkadaşımızın da böyle bir yardım kampanyasıyla yeni kullanıcılara yardım etmesi beni çok duygulandırdı. Eminim ki benim gibi diğer arkadaşlarım da yeni katılanlara destek olmak için bu tür yardım postları hazırlayacaklardır.

Destek ve katılımlarınızı bekliyorum 😃

Not:
BU YAZIYA GELECEK HER UPVOTE DEĞERİNDEN GELECEK MİKTARLA YARDIMLAŞMA AMAÇLI OLARAK, YENİ BAŞLAYANLARA YARDIM AMAÇLI POSTLAR HAZIRLAYACAĞIM.

  1. Video kaynağı:
    source

  2. Video kaynağı:
    source

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now